2023-08-31, 17:48
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meskalin
En del här på flashback har så korkade svar att man inte vet om dom driver med en eller om dom verkligen är så korkade.

är du korkad eller driver du bara?
Citera
2023-09-21, 18:53
Medlem
Illuzionzs avatar
Är det nån mer som märkt att det blir svårt att ta isär dynavap efter ett tag? Vet inte om det har nåt att göra med att man värmer den så många gånger så metallen expanderar eller nåt liknande?
Citera
2023-09-21, 19:02
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Är det nån mer som märkt att det blir svårt att ta isär dynavap efter ett tag? Vet inte om det har nåt att göra med att man värmer den så många gånger så metallen expanderar eller nåt liknande?
Menar du själva capen? Den ska man kunna trycka på så att den antingen sitter hårdare eller lösare.
https://youtu.be/knn9o1WmThE?si=iw1k3uvVM5yT6pgS

Är det ugnen så beror det nog på o-ringarna. Jag upplever tvärtom den har blivit väldigt lös med tiden.
Citera
2023-09-21, 20:29
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Menar du själva capen? Den ska man kunna trycka på så att den antingen sitter hårdare eller lösare.
https://youtu.be/knn9o1WmThE?si=iw1k3uvVM5yT6pgS

Är det ugnen så beror det nog på o-ringarna. Jag upplever tvärtom den har blivit väldigt lös med tiden.

Ugnen är det. Aha kollade på dom men verkar inte vara något fel, minns dock inte hur de såg ut när jag köpte den. Men kanske får byta ut dom, har för mig jag sett att det går byta ut alla delar på dynavaps produkter.
Citera
2023-09-21, 21:23
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Ugnen är det. Aha kollade på dom men verkar inte vara något fel, minns dock inte hur de såg ut när jag köpte den. Men kanske får byta ut dom, har för mig jag sett att det går byta ut alla delar på dynavaps produkter.
Ja man kan byta ut det mesta och bygga egna mods om man vill. Men testa smörja in ringarna med typ olivolja eller liknande och se om det blir bättre.
Citera
2023-12-12, 15:15
Medlem
Finns det någon vaporizer som tar bort lukt helt och hållet?
Citera
2023-12-14, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tickelitu
Finns det någon vaporizer som tar bort lukt helt och hållet?
Hur hade du tänkt de ska vara möjligt
Citera
2024-01-04, 20:53
Medlem
Har en crafty men funderar på en ny portabel vaporizer. Mighty+ känns givet då man vet att det är kvalité. Men samtidigt sugen på något nytt och funderat på eventuellt en Dynavap.
Någon som testat båda?
Citera
2024-01-11, 16:19
Medlem
smokingfoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ifkgbg00
Har en crafty men funderar på en ny portabel vaporizer. Mighty+ känns givet då man vet att det är kvalité. Men samtidigt sugen på något nytt och funderat på eventuellt en Dynavap.
Någon som testat båda?

Har testat dynavap och var inte så nöjd
Mighty+ är fortfarande den bästa på marknaden enligt mig.
Dyr ja men håller många år
Citera
2024-01-29, 13:25
Medlem
Hej!

Nu är det dags även för mig att inhandla en vape för att vara snällare mot mina lungor….

Tanken är att kunna använda både Grönt och brunt ifrån den. Det ända jag vet är väl att den minst måste klara förbränna mer än 200 grader…
Är det något mer man behöver tänka på?

Tacksam för svar

Edit: Hade denna fungerat för mitt ända mål?
https://smoketower.com/storz-amp-bickel-plenty-se.html
Senast redigerad av Lappenklister 2024-01-29 kl. 13:38. Anledning: Felstavning
Citera
2024-01-30, 11:04
Medlem
FrostensBarns avatar
Kört dynavap med gräs i något år nu och brunt i spliffar men ska fimpa röken helt nu.

Köpt hampa-ull, hur göra för bästa resultat? Macka? Linda ullet runt det bruna? Hur många sekunder efter klicket?

Bara testat köra macka med gräs å brunt men gräset blev ju klart först så 7/10 gånger blev det popcornsmaken.

Antar att det ej blir AVB/ABV likt gräset och kan göra smör på det efteråt?

Tack på förhud.
Citera
2024-01-30, 14:24
Medlem
FrostensBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
Kört dynavap med gräs i något år nu och brunt i spliffar men ska fimpa röken helt nu.

Köpt hampa-ull, hur göra för bästa resultat? Macka? Linda ullet runt det bruna? Hur många sekunder efter klicket?

Bara testat köra macka med gräs å brunt men gräset blev ju klart först så 7/10 gånger blev det popcornsmaken.

Antar att det ej blir AVB/ABV likt gräset och kan göra smör på det efteråt?

Tack på förhud.
Rökat är som playdooh å oljigt/fettigt som fan om det spelar någon roll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in