2010-01-28, 21:32
Bannlyst
Alltså finns det någon timelimit på trådar som görs eller är de alltid kvar i databasen? Jag menar det finns en del intressanta trådar som man skulle vilja läsa som kanske försvinner om ett par år?
Citera
2010-01-28, 21:34
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fussball90
Alltså finns det någon timelimit på trådar som görs eller är de alltid kvar i databasen? Jag menar det finns en del intressanta trådar som man skulle vilja läsa som kanske försvinner om ett par år?
De är kvar för alltid.
Citera
2010-01-28, 21:45
Bannlyst
ah va bra!

går det att ta bort ett konto eller bli bannad för alltid?
Citera
2010-01-28, 21:45
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fussball90
ah va bra!

går det att ta bort ett konto eller bli bannad för alltid?
Bli bannad för alltid går, men ditt konto är för alltid kvar.
Du tyckte FAQen var trist att läsa eller?
Citera
2010-01-28, 21:57
Bannlyst
Fast vissa trådar försvinner spårlöst ibland
Citera
2010-01-28, 21:58
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppetoss

Du menar förflyttas?
Citera
2010-01-28, 21:59
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
Du menar förflyttas?
Eller raderas på grund av regelbrott.
Citera
2011-02-18, 14:02
Medlem
d,rävens avatar
Vad är på gång om en tråd faktiskt HAR försvunnit spårlöst?
Den tidigare länken visar:
Du angav ett ogiltigt Ämne. Om du följde en giltig länk, var vänlig och kontakta den webbansvarige.
Finns heller inga rester i PK, varningar eller motiveringar att finna. Tråden jag syftar på är "Gömma sig från verkligheten?" i Psykiska problem.

https://www.flashback.org/p28963028
http://www.google.com/search?q=%22G%C3%B6mma+sig+fr%C3%A5n+verkligheten% 22+site%3Aflashback.org

Vilka andra inlägg har jag skrivit, men samtidigt aldrig skrivit?
Citera
2011-02-18, 14:04
Medlem
kaffelattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppetoss

Ja, som tråden om han som trodde och hävdade att det fanns en tunnel mellan stockholm och kalmar(?)
den skulle jag vilja läsa igen! stört rolig!
Citera
2011-02-18, 14:18
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d,räven
Vad är på gång om en tråd faktiskt HAR försvunnit spårlöst?
Den tidigare länken visar:
Du angav ett ogiltigt Ämne. Om du följde en giltig länk, var vänlig och kontakta den webbansvarige.
Finns heller inga rester i PK, varningar eller motiveringar att finna. Tråden jag syftar på är "Gömma sig från verkligheten?" i Psykiska problem.

https://www.flashback.org/p28963028
http://www.google.com/search?q=%22G%C3%B6mma+sig+fr%C3%A5n+verkligheten% 22+site%3Aflashback.org

Vilka andra inlägg har jag skrivit, men samtidigt aldrig skrivit?

Som påpekats i tråden här och som står i FAQen så försvinner tråden om det finns ett regelbrott i trådstarten (som då raderas).

Blir det någon åtgärd efter poll i Outlaw så kommer så småningom en utlysning i Varningar och bannlysningar, annars återställs tråden.
Citera
2011-02-18, 14:26
Medlem
Jeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Som påpekats i tråden här och som står i FAQen så försvinner tråden om det finns ett regelbrott i trådstarten (som då raderas).

Blir det någon åtgärd efter poll i Outlaw så kommer så småningom en utlysning i Varningar och bannlysningar, annars återställs tråden.
Alternativt så kan tråden ha "försvunnit" genom att den slagits samman med en annan.
Finns två sätt att göra det på, det ena lämnar en hänvisning till den nya sammanslagna tråden, medans det andra inte gör det.
Då har man en "försvunnen" tråd.
Citera
2011-02-18, 14:35
Medlem
d,rävens avatar
Okej.. Blev förvirrad eftersom det saknas en "länk" från ursprunglig plats till dit tråden nu tagit vägen. Finns inget tecken att den funnits. T.o.m trådar som solklart saknar diskussionsunderlägg motiveras vid borttagning. Och vilken moderator som har hadlat vet man i detta fallet inte heller.

Tummen ner!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in