Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-01-28, 16:38
Medlem
Tråknicks avatar
Är inte den som kollar på Spårlöst men när jag såg en trailer för programmet så kunde jag inte hindra mig själv att lägga märke till den mörke mannen med tatueringar som skulle hitta sin tvillingbror i Thailand. Killen verkar vara kroppsbyggare och har rakad skalle.

Jag tycker jag känner igen honom från en gammal p-macka med allas vår Märta där han och en snubbe gör sitt bästa för att hålla ståndet i samma rum. Jag är säker på att klippet (rätt långt har jag för mig) finns på flera av gratissiterna och att filmen i fråga hette någonting i stil med "Mogna kvinnor".

Nån annan som har samma tanke? Ska försöka hitta klippet också.
Citera
2010-01-28, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tråknick
Är inte den som kollar på Spårlöst men när jag såg en trailer för programmet så kunde jag inte hindra mig själv att lägga märke till den mörke mannen med tatueringar som skulle hitta sin tvillingbror i Thailand. Killen verkar vara kroppsbyggare och har rakad skalle.

Jag tycker jag känner igen honom från en gammal p-macka med allas vår Märta där han och en snubbe gör sitt bästa för att hålla ståndet i samma rum. Jag är säker på att klippet (rätt långt har jag för mig) finns på flera av gratissiterna och att filmen i fråga hette någonting i stil med "Mogna kvinnor".

Nån annan som har samma tanke? Ska försöka hitta klippet också.

Tänkte precis samma sak men kan inte placera riktigt....är 100% att du har rätt

(nej vi förväxlar honom inte med samson)
Citera
2010-01-28, 18:08
Medlem
(卐)s avatar
Menar ni neger berra.. fotbollsspelaren?
Citera
2010-01-28, 19:51
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
tränade på samma gym som *indianen* (han kallades det) på slutet av 90talet, mkt trevlig kille tror han kör buss i malml nuförtiden, har även festat nångång med honom,

tror han var med i en skitäcklig P rulle som han visade för oss, tror den hette
Morsan ge fan i mina polare, eller nåt sånt sjukt kass P-rulle ialla fall tur att det är minst 10år sen man såg den.
Citera
2010-01-28, 19:51
Medlem
Tråknicks avatar
Näe, det är inte gamle Berra (som väl även han ska ha en tvillingbror vad jag har för mig, värst vad tvillingbröder dom har porrgubbarna...) som hade varit i farten.

Jag har faktiskt spenderat eftermiddan med att leta igenom ett stort antal gratissidor efter klippet men inte hittat det. Filmen är spartanskt inspelad i en gillestuga eller källare har jag för mig, tror det bara är Märta och två killar som är med. Kom på att den kan heta nåt i stil med "Morsan är kåt, eller nåt".

Innan kvällen är slut bör jag ha hittat en länk till nån som säljer skräpet iaf.
Citera
2010-01-28, 19:54
Medlem
Tråknicks avatar
http://cdon.se/media-dynamic/images/product/001/860/1860561.jpg

Där är han jag tänker på iaf, visste inte att han körde buss också men jag är säker på att jag sett honom på Malmös gator vid tillfälle.

edit: fast nu blev jag osäker på om det är han på ovanstående bild. På framsidan så bör det vara han för den scenen jag kommer ihåg är den med märta, om han tryckt det andra skåpet som figurerar i mitten av bilden på länken låter jag vara osagt även om det rimligast bör vara honom med.
Citera
2010-01-28, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tråknick
http://cdon.se/media-dynamic/images/product/001/860/1860561.jpg

Där är han jag tänker på iaf, visste inte att han körde buss också men jag är säker på att jag sett honom på Malmös gator vid tillfälle.

edit: fast nu blev jag osäker på om det är han på ovanstående bild. På framsidan så bör det vara han för den scenen jag kommer ihåg är den med märta, om han tryckt det andra skåpet som figurerar i mitten av bilden på länken låter jag vara osagt även om det rimligast bör vara honom med.

är väl bara att titta efter....

http://extratorrent.com/torrent_files/974696/Morsan+Ge+Fan+i+Mina+Polare.html
Citera
2010-02-01, 21:31
Medlem
Jäklar vilken biff! Uppenbarligen även anabola som hobbies utöver eventuell porrkarriär
Citera
2010-02-01, 21:38
Medlem
KIFs avatar
han är med i en p film som heter "morsan ge fan i mina polare"..

han o en smal kille smaskar på en äldre riktigt ful dam..

han kör även med ring runt ballen har jag för mig för att bibehålla ståndet
Citera
2010-02-01, 21:44
Medlem
hetsporrens avatar
ÄR det alltså han i programmet som är porrskådis? eller kommer han snart få reda på att sin tvillingbrorsa är porrskådis?
Citera
2010-02-01, 21:52
Medlem
hetsporrens avatar
^^ jaha, nu såg jag vem av dom som har varit porraktris, shit dom var ju inte alls lika
Citera
2010-02-02, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rostiga.Sheriffbrickan
tränade på samma gym som *indianen* (han kallades det) på slutet av 90talet, mkt trevlig kille tror han kör buss i malml nuförtiden, har även festat nångång med honom,

tror han var med i en skitäcklig P rulle som han visade för oss, tror den hette
Morsan ge fan i mina polare, eller nåt sånt sjukt kass P-rulle ialla fall tur att det är minst 10år sen man såg den.

Helt rätt, han ee väktare på knutpunkten i HBG
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in