https://www.flashback.org/t967442p6
Om man korrläser tråden på olyckor om Wiholms leverne, framkommer det att hela hans familj nu har skyddade personuppgifter pga hot, men gärningsmannen (norrmannen) åkte in i finkan så pass snabbt att han aldrig kunnat hinna hota familjen efter Wiholms flygtur från balkongen i Bredäng.
Med tanke på att kapt klännings fingeravtryck fanns över hela lägenheten lutar det väl mer åt att han var hallicken och Wiholm var en torsk. Varför skulle en mångmiljonär med 100-tals mille i skuffen komma i bråk med en hora om vilka intäkter hon ger i skenet av en hallick.
Det är riggat lång väg, jag vågar gissa att kapt klänning sjunkigt till allvarligare saker än luder, då Wiholm uppenbarligen var en rik torsk är det mycket möjligt att kapt klänning ville försöka pressa stålar av Wiholm genom en arg norrman där det gick för långt, och när sen krim gick igenom allt visade det sig att wiholm varit oförsiktig och tagit med sig mobilen med känsliga saker i som kapt klänning inte varit medveten om.
När så wiholm varit död i ett par dagar, norrmannen var inlåst med restriktioner och så även ludren de första dagarna, ser det mera ut som om kapt klänning då fått nys om mobilen med listan i och då genom sina hejdukar börjat hota familjen Wiholm för att försöka tysta ner historien. Att senare intans nu sänkt från 4 till 2 år till norrmannen som dels sparkat sönder skrevet och sen kastat ut mannen stinker lång väg, även ett svin har rättigheter. Det är nog därför som man har haft span på klänning i 6 mån för att försöka luska ut vilka andra rötägg som finns i kåren och som kan gå klänning ärenden. en sak är dock klar, Wiholms mobil hade sprängstoff i sig och någon/några på Bergsgatan vill verkligen torpedera klännings upplägg, samtidigt som mycket starka krafter jobbar emot dom, så vi har nog ett större inbördeskrig just nu inom sveriges polis och säkerhetspolis.
Att Wiholm bara var en rik torsk och klänning en psykopat, kan inte förklara de märkliga saker som inträffat efter mordet- som inte ens längre klassas som mord......