2010-02-01, 13:27
  #529
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artwood
Anti-judiska, rasistiska, hatiska, rättshaveristiska och kvinnoförnedrande inlägg motverkar och kan förhindra att initierade, seriösa uppgiftslämnare kommer till tals.


Jag instämmer till 100%.
Bara att fortsätta RP:a. Tids nog infinner sig insikten och självkritiken även där.

//Brute
Citera
2010-02-01, 13:36
  #530
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artwood
Anti-judiska, rasistiska, hatiska, rättshaveristiska och kvinnoförnedrande inlägg motverkar och kan förhindra att initierade, seriösa uppgiftslämnare kommer till tals.

Då får väl de "seriösa uppgiftslämnarna" gå hem till mamma och gråta en skvätt och sedan ringa upp till TT med sina "seriösa" uppgifter, så får vi se i vilken papperskorg TT väljer att slänga dem.

Det här är Flashback Skvaller. Det är en kloak. En mycket välbesökt kloak, med guldmynt här och var i bottenslammet, men dock en kloak.

- F.G
Citera
2010-02-01, 13:47
  #531
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av artwood
Anti-judiska, rasistiska, hatiska, rättshaveristiska och kvinnoförnedrande inlägg motverkar och kan förhindra att initierade, seriösa uppgiftslämnare kommer till tals.


Jag ser mig själv endast som hatisk, rättshaveristisk och kvinnoförnedrande, dvs jag passar endast in på profilen till 60%. De resterande 40% anser jag är mer typiskt för en profil ur underklassen.

Tråden med ganska obsubstansierade påståenden från TT och AB ligger ännu i skvaller.
Där är tonen mycket elak.

När den hamnar i "aktuella brott" eller i "kriminalhistoria" (och så fort kan det faktiskt gå) borde tonen vara en annan.

Vad gäller misstänkta, så vore det intressant att höra din åsikt.
Citera
2010-02-01, 13:50
  #532
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artwood
Anti-judiska, rasistiska, hatiska, rättshaveristiska och kvinnoförnedrande inlägg motverkar och kan förhindra att initierade, seriösa uppgiftslämnare kommer till tals.

Kan du förklara exakt vad som är "antijudiskt" med att i förbigående påpeka att förre rikspolischef Sten Heckscher (som påståtts ha haft ett gott öga till Kapten Klänning) är jude? Tror du han skäms över det, som om det vore en skamlig sjukdom?

Sedan vill jag gärna veta vad som är ett "kvinnoförnedrande" inlägg? Kan du ge exempel i tråden?
Är det kvinnoförnedrande att kalla ett luder för ett luder? I så fall tycker jag du ska hålla dig till något frikyrkligt hycklande muppforum och inte spela Allan här.

Var har du hittat "rasistiska" inlägg i tråden? På mig ger du intryck av att vara en rätt PK-störd rättshaverist och gnällspik som inte tillfört ett jävla skit till debatten.
__________________
Senast redigerad av Ezzelino 2010-02-01 kl. 13:53.
Citera
2010-02-01, 13:51
  #533
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofaszasegedben
Heckscher är tveklöst en person som även sittande regering skulle ha anledning att mörka, eftersom det vore världsnyhet om han är inblandad.

Varför skulle den nuvarande regeringen vilja skydda ärkeaset Sten Heckscher?
Citera
2010-02-01, 13:58
  #534
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Varför skulle den nuvarande regeringen vilja skydda ärkeaset Sten Heckscher?

Varför skyddade regeringen Reinfeldt den förra regeringen och Lars Danielsson i tsunami-härvan?

Det finns mycket mer mellan himmel och jord än vad som ryms i din filosofi, farbror Sven.

- F.G
Citera
2010-02-01, 14:03
  #535
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Varför skyddade regeringen Reinfeldt den förra regeringen och Lars Danielsson i tsunami-härvan?

Det finns mycket mer mellan himmel och jord än vad som ryms i din filosofi, farbror Sven.

- F.G

Förvisso, bäste FG. Jag var bara nyfiken på om Lofaszasegedben syftade på något konkret.
Citera
2010-02-01, 14:06
  #536
Medlem
Ezzelinos avatar
Skulle skithögarna i nedanstående kopplerihärva kunna ha något att göra med Sture Wiholm, Kapten Klänning och resten av de ännu icke namngivna Viagrastärkta förnedringsgruppknullarna?

http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/03/22/

Citat:
För Jobenius bekantskapskrets kommer avslöjandet att han i tre års tid ägnat sig åt att vara hallick åt tonårsflickor som en chock.

Jobenius bor i ett attraktivt villaområde i Ängelholm. Sedan flera år är han affärsområdeschef i en svensk koncern med en årslön på runt en miljon kronor.

— Man kan fundera mycket över frågan varför en person som har alla förutsättningar att leva ett gott liv inlåter sig i den här sortens verksamhet, säger Jonas Trolle vid Stockholmspolisen.
Citera
2010-02-01, 14:22
  #537
Medlem
Det löper redan en parallelltråd i Aktuella kriminalfall. Är nog flera som tycker det här är lite mer och betydligt viktigare än bara skvaller.
Citera
2010-02-01, 14:31
  #538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Varför skulle den nuvarande regeringen vilja skydda ärkeaset Sten Heckscher?

Därför att tidigare högerpartiordföranden Gunnar Heckschers son sitter i regeringsrätten.
Citera
2010-02-01, 14:32
  #539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av artwood
Det löper redan en parallelltråd i Aktuella kriminalfall. Är nog flera som tycker det här är lite mer och betydligt viktigare än bara skvaller.


Så bra då.
Citera
2010-02-01, 15:01
  #540
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Varför skyddade regeringen Reinfeldt den förra regeringen och Lars Danielsson i tsunami-härvan?

Det finns mycket mer mellan himmel och jord än vad som ryms i din filosofi, farbror Sven.

- F.G


Hm, Lars Danielsson, en äldre tunnhårig man med glasögon. Är han numera på något statligt verk möjligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in