Citat:
Ursprungligen postat av artwood
Anti-judiska, rasistiska, hatiska, rättshaveristiska och kvinnoförnedrande inlägg motverkar och kan förhindra att initierade, seriösa uppgiftslämnare kommer till tals.
Jag ser mig själv endast som hatisk, rättshaveristisk och kvinnoförnedrande, dvs jag passar endast in på profilen till 60%. De resterande 40% anser jag är mer typiskt för en profil ur underklassen.
Tråden med ganska obsubstansierade påståenden från TT och AB ligger ännu i skvaller.
Där är tonen mycket elak.
När den hamnar i "aktuella brott" eller i "kriminalhistoria" (och så fort kan det faktiskt gå) borde tonen vara en annan.
Vad gäller misstänkta, så vore det intressant att höra din åsikt.