Citat:
Ursprungligen postat av boney M
Affärsmannen överst som du inte citerar. De andra är bara önsketänkande. Men inget hindrar att de är direktörer i sina egna aktiebolag där de tar ut lön. Vid närmare eftertanke så måste t ex Brolin vara direktör.
OK, men vem av dem är sådan att man kan förstå att polismännen reagerade mer, än på det faktum att tidigare länspolismästaren var misstänkt?
Tommy Körberg är ju inte guds bästa barn direkt. Tomas Brolin har inte heller något anseende att tala om - i vart fall inte i paritet med Lindbergs.