2010-01-27, 12:08
Medlem
Jag ska börja plugga till hösten och vill hitta på något skoj nu i sommar. Eventuellt vill jag inte alls jobba, men om jag hittar något intressant så har jag inget emot att arbeta heller. En kompis och jag funderar dock på att åka iväg o i alla fall jobba en sväng om vi hittar något som låter intressant.

Jag har börjat kolla efter jobb på Svalbard då jag tycker att det vore extremt skoj att få testa att bo och arbeta där i 2-3 månader. Änsålänge är det inte mycket på nav.no / finn.no (sidorna jag har kollat, fins det några bättre får ni gärna nämna dem här)

http://www.anyworkanywhere.com/ såg jag att de sökte lite folk för sommaren på lite öar i Engelska kanalen. Det hade också kunnat vara ett intressant jobb.

Jag jobbar gärna med lite vad som helst. Kroppsarbete har jag verkligen inget emot (särskilt inte på sommaren ^^) och jag vill som sagt gärna komma till någon intressant plats. Voluntärarbete osv låter jag gärna bli även om inte pengarna är det viktigaste.

Eftersom man själv ibland hittar intressanta förslag på internet och bland bekanta så tänkte jag därför kolla här om någon har några bra idéer som jag missat!
Citera
2010-01-27, 19:54
Medlem
www.nordjobb.net, ta kontakt med dem. Dem lär hjälpa dig.
Citera
2010-01-28, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helig.ko
www.nordjobb.net, ta kontakt med dem. Dem lär hjälpa dig.

Gick med där för någon vecka sen o har en profil där nu o hoppas att någon hör av sig med något intressant.
Tack för tipset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in