Flashback bygger pepparkakshus!
2010-01-26, 18:38
Medlem
daphs avatar
Jag har problem med att packa upp en winrar fil.
En kompis har skickat några bilder i en winrar fil, på 12.6 mb men när jag packar upp den är mappen tom. Det kommer inget fel meddelande eller något liknande.

har f.ö. aldrig några problem att packa upp winrar filer. Denna kompis har även packat om och skickat igen men det funkar inte. (har packat upp från honom innan)

jag undrar då självklart vad felet är och vad jag ska göra åt detta

ursäkta om jag postat fel och ja jag har sökt lite smått men inte hittat ngn med samma problem.
seriösa svar tack
Citera
2010-01-26, 18:42
Medlem
Blockchoklads avatar
Testa att packa upp till något annat ställe än dit du brukar, t.ex. en ny mapp. Eller så kan du lägga winraren i en mapp och välja "Packa upp här..".

Hoppas något funkar.
Citera
2010-01-26, 18:42
Medlem
wAkE-uPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daph
Jag har problem med att packa upp en winrar fil.
En kompis har skickat några bilder i en winrar fil, på 12.6 mb men när jag packar upp den är mappen tom. Det kommer inget fel meddelande eller något liknande.

har f.ö. aldrig några problem att packa upp winrar filer. Denna kompis har även packat om och skickat igen men det funkar inte. (har packat upp från honom innan)

jag undrar då självklart vad felet är och vad jag ska göra åt detta

ursäkta om jag postat fel och ja jag har sökt lite smått men inte hittat ngn med samma problem.
seriösa svar tack
Kan du lägga upp filen för nedladdningen? På så sätt blir det enklare att hitta problemet

Eller är det för privata bilder?
Citera
2010-01-26, 18:51
Medlem
daphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wAkE-uP
Kan du lägga upp filen för nedladdningen? På så sätt blir det enklare att hitta problemet

Eller är det för privata bilder?

hm, det är från en resa och vissa bilder är classified tyvärr.. alla i mappen hade inte uppskattat det tro jag
Citera
2010-01-26, 20:39
Medlem
cannaBes avatar
Be han lägga upp filen på typ zippyshare eller nåt, om ni inte ger länken till nån annan så raderas den efter ett par dagar.
Citera
2010-01-26, 20:44
Medlem
Winrar ger dig inga felmeddelanden eller något liknande?
Har kompisen testat att packa upp filen själv så det inte är fel från början?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in