• 1
  • 2
2010-01-25, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blockchoklad
Du högerklickar på a2uploader och väljer "extract to..." och sedan skrivbordet. Sedan går du till skrivbordet och dubbelklickar på .exen

Men det kommer inte upp något på skrivbordet ! Det är helt som vanligt...
Citera
2010-01-25, 22:21
Medlem
Blockchoklads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trashbag
Men det kommer inte upp något på skrivbordet ! Det är helt som vanligt...

Testa att extracta den till något annat ställe. Testa att göra en mapp på skrivbordet och extracta den dit
Citera
2010-01-25, 22:22
Medlem
TACK SÅ MYCKET FÖR HJÄLPEN HAR FÅTT DET ATT FUNKA!!! ( superhappy ! )

Jag extracta till en en annan mapp och då gick det fint att öppna ! Tack för hjälpen åter igen ! Tur att folk har olika intressen !

Tråden kan låsas !
puss
Citera
2010-01-26, 05:51
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blockchoklad
Extracta den till något ställe där du kan hitta den, enklast är skrivbordet.

Citat:
Ursprungligen postat av trashbag
Extractar den till skrivbordet, men den finns inte där... känner mig värdelös på datorer

Snälla vänner. Extracta aldrig något till skrivbordet och ha över huvud taget aldrig mappar där.

Skrivbordet är till för genvägar, inget annat.
Citera
2010-01-26, 10:09
Medlem
mickelinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Snälla vänner. Extracta aldrig något till skrivbordet och ha över huvud taget aldrig mappar där.

Skrivbordet är till för genvägar, inget annat.
Och vad spelar det för roll?
Citera
2010-01-26, 10:16
Medlem
gadzooxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickelind
Och vad spelar det för roll?
Enda gången det spelar någon egentlig roll är när man loggar in mot en AD-domän och har en roaming profile som synkas från/till en central server vid in/utloggning. Anledningen till att det spelar roll är för att folk i allmänhet inte tänker på att saker på skrivbordet tar plats och att skrivbordet tillhör profilen och därmed kopieras över nätverket; dvs att det spär på tiden det tar att logga in/ut rätt markant.
Citera
2010-01-26, 14:01
Medlem
mickelinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gadzoox
Enda gången det spelar någon egentlig roll är när man loggar in mot en AD-domän och har en roaming profile som synkas från/till en central server vid in/utloggning. Anledningen till att det spelar roll är för att folk i allmänhet inte tänker på att saker på skrivbordet tar plats och att skrivbordet tillhör profilen och därmed kopieras över nätverket; dvs att det spär på tiden det tar att logga in/ut rätt markant.
Ok. I see. Tack för informationen.

Jag brukar dock oftast spara nedladdade .exe på Skrivbordet. Tar sedan bort dem när jag är klar med dem. I övrigt har jag inga mappar där. Det enda jag har på Skrivbordet är Papperskorgen och Den Här Datorn.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in