2019-08-05, 16:01
Medlem
ekonomisnigelns avatar
Marlon Brando - The Island of Dr. Moreau https://www.imdb.com/title/tt0116654/
Citera
2019-08-05, 20:55
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekonomisnigeln
Marlon Brando - The Island of Dr. Moreau https://www.imdb.com/title/tt0116654/
Finns dessutom en rätt underhållande dokumentär om inspelningen av filmen som kanske kan vara av intresse för någon -> Lost Soul: The Doomed Journey of Richard Stanley's Island of Dr. Moreau (2014)
Citera
2019-08-05, 21:22
Medlem
Geomeisters avatar
Sedan sent 1990-tal har Robert De Niros karriär gått ner sig. Visst. Jag fattar att han är ett stort namn och kanske hjälper någon vän (med sitt namn) eller vill samarbeta med yngre skådespelare för att det är kul. Att han var med i Ben Stiller-komedierna kan jag också förstå. Pengar och "respekten" hade han redan. Lätta pengar och några goa skratt. Visa att han kan bjuda på sig själv.

Det största slaget i ansiktet jag sett med honom är Red Lights (2012). Det är första filmen jag undrat vad tusan han håller på med. Kan inte påstå att Hands of Stone, The Bag Man eller 15 Minutes är några höjdare. Det är dussinfilmer, men Red Lights är på en helt annan nivå. Pinsam. Hur dom lyckats lura in Sigourney Weaver också kommer jag aldrig förstå!

En del har nämnt Righteous Kill i tråden. Den är svag i jämförelse med alla klassikerna.. The Godfather II, Once Upon a Time In America, Taxi Driver, Heat m.m. Däremot BRA gentemot Red Lights.
Citera
2019-08-05, 22:31
Medlem
A.Ahlsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasibas
Gary Oldman i den pinsamma remaken av The Scarlet Letter... Det sägs att han var full nästan hela tiden under inspelningen, jag förstår att han var tvungen till det för att stå ut.

Citat:
Ursprungligen postat av wecab
Gary Oldman har lyckats gör några bottennapp men måste nog säga att det värsta är i Lost in Space... Riktigt uselt, Även Ewan McGregor i star wars filmerna är offantligt dåligt och monotomt (vid närmare eftertanke är de flesta skådespelarinsatserna kassa i de filmerna men Ewan stog ut mest i mina ögon)

Please! Gary Oldmans botten är definitivt Tip Toes

https://www.youtube.com/watch?v=O3qGGk5ymQ4
Citera
2019-08-14, 02:54
Medlem
TheOriginalJulhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urverksapelsin
Och vinnaren alla kategorier (enligt mig, protestera gärna)
Michael Caine i Hajen 4.

Citat:
Ursprungligen postat av A.Ahlsen
Please! Gary Oldmans botten är definitivt Tip Toes

https://www.youtube.com/watch?v=O3qGGk5ymQ4

Håller med till 100%!
Citera
2019-09-23, 23:54
Medlem
urverksapelsins avatar
Har just sett Nostalgia critics recension av The Pest; kan det vara så att John Leguizamo har gjort något värre än House of the dead? Krävs mer forskning.
Citera
2020-11-08, 16:05
Medlem
EnLitenTomtenisses avatar
Jag hoppas verkligen att Chris Cooper inte är stolt över sin medverkan i One More Mountain. Filmen är bara seg och tråkig, och nu var det förvisso ganska länge sedan jag såg den men som jag det var filmen dessutom historiskt inkorrekt eller åtminstone så utelämnades viktiga saker i händelseförloppet.
Citera
2020-11-08, 18:50
Avstängd
Craiggs avatar
Hur fasen Bruce Willis kunde gå med på att vara med i den rätt gräsliga A Good Day To Die Hard är bortom mitt förstånd. Det usla manuset hade en 10-åring kunnat skriva.
Citera
2020-11-08, 20:15
Medlem
Sean Connery i The Highlander II. En av de sämsta filmerna som någonsin gjorts. Dessutom dog Seans karaktär i den första filmen.

Lena Endre i Göta Kanal 2. Kommentarer överflödiga...
Citera
2022-06-15, 01:11
Medlem
urverksapelsins avatar
Jack Nicholson i The Border.... Ni har aldrig hört talats om den? Inte jag heller. Vet ej än om den är bottennappet, men den måste vara den absolut mest okända film han gjort och ett totalt kassafiasko.
Citera
2022-06-15, 01:17
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Sean Connery i The Highlander II. En av de sämsta filmerna som någonsin gjorts. Dessutom dog Seans karaktär i den första filmen....
Men vad tror du om Wrong is right, Zardoz och The League of extraordinary gentlemen? Många anser de vara sämre.
Citera
2024-01-21, 14:05
Medlem
urverksapelsins avatar
Någon som vet om Hugh Jackman gjort en dålig film i sitt liv? (bottennapp alltså)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in