2010-01-24, 01:04
Medlem
Hade tänkt att införskaffa mig ett löpband men känner mig inte så jättesugen på att slänga ut 6-7 tusen, så jag hade tänkt att kanske införskaffa mig ett manuellt istället, dvs utan motor. Har hört att dom inte är bra, att vissa är tröga m.m. Är det någon som har erfarenhet av ett manuellt löpband och kan berätta hur dom är? Så hemska kan dom väl endå inte vara? Vill bara få upp kondisen lite har inga superhöga krav direkt.
Citera
2010-01-24, 01:11
Medlem
SpaCCs avatar
Lite skog (om du vill ha varierande terräng)
En stegmätare (Om du vill samla data)
Sportklocka (Samma som ovanstående)

Allt som allt max 1500 kr

OnT: Ja, de brukar vara tröga och är inte speciellt bra
Citera
2010-01-24, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaCC
Lite skog (om du vill ha varierande terräng)
En stegmätare (Om du vill samla data)
Sportklocka (Samma som ovanstående)

Allt som allt max 1500 kr

OnT: Ja, de brukar vara tröga och är inte speciellt bra

Jag är inte ute efter att springa ute i skogen utan jag vill bara veta hur ett manuellt löpband är. Är alla manuella lika tröga eller? Är det verkligen så att man inte kan springa på det alls?
Citera
2010-01-24, 01:33
Medlem
adagios avatar
Skaffa ett gymkort i stället. Blir dumt att lägga ut några lakan för ett manuellt löpband som knappt fungerar.
Citera
2010-01-24, 01:59
Medlem
Tylkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Skaffa ett gymkort i stället. Blir dumt att lägga ut några lakan för ett manuellt löpband som knappt fungerar.

+1

Annars begagnat? Har test sprungit ett manuellt, du kommer få puls av alla dina aggressionerna att det är så för jävligt!
Citera
2010-01-24, 04:10
Medlem
cynthias avatar
Dom är hemska för dom som bor i våningen under. Låter som ett gäng elefanter på flykt. Så ett gymkort är bra för grannsämjan om du bor ovanpå någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in