Hehe, när jag läste TS inlägg så kom jag att minnas en händelse som jag var med om några år sedan när jag åkte stadsbuss i Malmö.
Det var bara jag och en människa till i bussen (+chaufför) som åkte sent en kväll.
Sliten satt jag och såg på hur en svinpackad uteliggare går på i mitten-dörren, där man lastar in barnvagnar.
Han var jävligt snaskig och luktade nästan ända bak till mig, och man såg busschauffören titta, och sucka i backspegeln, han pallade väl inte ens begära betalt av drägget.
Nåja, efter ett tag så reser sig uteliggaren i farten och börjar klia sig i röven.
När han står där och kliar sig, helt obesvärat, så drar han helt plötsligt ner brallorna och sätter sig på huk, hållandes i en av stolparna.
Och bajsar.
Han lägger helt sonika en kabel mitt på golvet i bussen, utan att röra en min, precis som han satt på nån jävla gräsmatta.
Jag garvar som ett as, och killen framför mig skrattar också, men det gör inte busschaffisen, han skriker som en galning, än på svenska, än på nåt jävla arab-språk, helt vansinnig är han, och inte kan han stanna heller så vi är på en 70-väg.
Efter ett tag så reser sig uteliggaren med stor möda upp och drar på sig brallorna.
Först då verkar han uppmärksamma att han är på en buss med en saftigt förbannad chaffis.
Helt lungt tar han skiten i handen och lägger den i paperskorgen.
Vid det här laget har skitlukten spridit sig bak till mig i bussen, och jag skrattar inte lika mycket längre, chaffisen har fått stopp på bussen och är på väg bak för att kasta ut bajsarn´.
Han knuffar ut honom ur bussen mitt på vägen, uteliggaren protesterar knappt, utan menade på att chaffisen skulle coola ner sig,han städade ju efter sig?!?
Haha, vi körde med öppen dörr flera kvarter efter det.....men roligt var det.