2010-01-24, 18:22
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapillär
Och här är anledningen till varför man inte låter majoriteten bestämma.
Eftersom vissa saknar den gamla mörka underground-känslan kanske detta är en lösning att ha ett sådant tema.
2010-01-24, 18:23
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goremachine
Glömde att skriva att antal sidor ska visas permanent, utan att behöva föra muspekaren över den vita ikonen bredvid.
Medhåll! Jag ser f.ö. bara en halv pil så vissa grejer verkar inte vara optimerade för alla webbläsare (jag använder Opera).
2010-01-24, 18:23
Medlem
jonte123s avatar
vet inte om det står redan men i dem längre trådarna kan man inte klicka på föregående sida
2010-01-24, 18:24
Medlem
admin. Ni bara måste ju ändra tillbaka så att man ser antalet sidor i dom olika trådarna när man surfar runt bland forumavdelningarna. Man vill snabbt och enkelt ha en överblick över hur stora trådarna är utan att man ska behöva föra muspekaren över den där lilla pluppen på varenda tråd som man är intresserad utav att hur stor den är. Varför har ni ändrat på detta om man får fråga? Tycker du inte själv att detta är nödvändigt?
Senast redigerad av mysen 2010-01-24 kl. 18:28.
2010-01-24, 18:29
Medlem
Big_Bites avatar
I trdar med många sidor så listas sidorna längs ned till höger.
Där kan man alltid välja att gå till först/sista sidan samt stega med pilar ett steg fram eller ett steg bakåt.

En petitess kanske men förr var förra sidan den som stod direkt till vänster om den sidan man är på just nu, nu är det inte så längre.

Jag förstår att en del förändringar måste göras ibland, men när ni nu gör en sådan här stor förändring så kan ni väl behålla så många av de små saerna som möjligt så att man inte blir helt jävla handlinsförlamad.
2010-01-24, 18:57
Medlem
Megalomanias avatar
Jag skulle gärna se att färgerna försvann ur toppmenyn. Alla klara färger som orange, rosa och lila sticker i ögonen drar automatiskt fokus till sig när man fösöker läsa något. Jag skulle föredra att samtliga forum markerades med svart.
2010-01-24, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goremachine
Glömde att skriva att antal sidor ska visas permanent, utan att behöva föra muspekaren över den vita ikonen bredvid.

Vill också lägga till att det vore bra om det fanns en inställning för toppmenyn som gör att den följer med på sidan men döljs om man inte har muspekaren över den platsen.
Dels för att man vill ha toppmenyn men inte visa vad man håller på med på internet när folk som bor med en går förbi...
2010-01-24, 19:04
Medlem
Här är ett förslag till tema jag skulle önska:

http://i259.photobucket.com/albums/hh295/LupusRutilus/Annat/temafrslag.jpg
2010-01-24, 19:09
Medlem
Wiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte123
vet inte om det står redan men i dem längre trådarna kan man inte klicka på föregående sida

Detta problem har jag också, kan inte bläddra 1 sida bakåt... Finns de nån lösning på detta som jag kan göra på inställningar? Har Firefox.
2010-01-24, 19:33
Medlem
Enitys avatar
Något som jag anser behövs är något sätt att se om det postats i forumet sen du senast tittade i det, innan fanns det ju en ikon brevid texten men nu finns det ingenting.
2010-01-24, 19:39
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enity
Något som jag anser behövs är något sätt att se om det postats i forumet sen du senast tittade i det, innan fanns det ju en ikon brevid texten men nu finns det ingenting.
http://img64.imageshack.us/img64/7458/fbikoner.jpg
Jag ser ikoner som indikerar nya inlägg.
2010-01-24, 19:47
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
http://img64.imageshack.us/img64/7458/fbikoner.jpg
Jag ser ikoner som indikerar nya inlägg.

Fast inte bredvid forumnamnen i listan över forum.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in