• 1
  • 2
2010-01-26, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaxl
hej,

när jag spelar upp video i flashspelare på nätet (utube etc) så förekommer -ibland- det mindre lustiga fenomenet att min dator hänger sig totalt. Mus och tangentbord stängs av och skärmen (*skärmarna, jag kör 2x) fryser fast. Det ända kan göra är att fimpa datorn på knappen.

Har haft legit win7 64bit installerat i ca en vecka och detta har hunnit hända ett par gånger redan (både i fullscreen och "normal").

Kan tillägga att jag hade samma problem med mitt tidigare OS vista 32x med tillägget att även ljudet hängde sig (detta förekommer inte nu i win7).

Jag kör senaste Firefox och har testat att disable Hardware Acceleration utan resultat.

Jag har dom senaste drivrutinerna för min GPU och har kört memtest86+ i ca 6timmar utan några errors.

Någon som känner igen sig, alternativt har något tips?

spec:
| GA-P55-UD4| Intel Core i5 750 2,66GHz | Corsair 4gb 1600mhz | WD caviar black sata II | XFX Radeon HD4870 1gb | Fractal Design Define R2 |

/axl

hade eller har samma fast jag får det endast vid fullskräm.
Citera
2010-01-26, 20:13
Medlem
AerosSkylanders avatar
Det är ett problem som har med webbläsaren att göra. Installera om den/ta bort alla toolbars och plugins. Tänk på att installera alla program i 64:bitars om du har möjligheten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in