• 1
  • 2
2010-01-26, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaxl
hej,

nr jag spelar upp video i flashspelare p ntet (utube etc) s frekommer -ibland- det mindre lustiga fenomenet att min dator hnger sig totalt. Mus och tangentbord stngs av och skrmen (*skrmarna, jag kr 2x) fryser fast. Det nda kan gra r att fimpa datorn p knappen.

Har haft legit win7 64bit installerat i ca en vecka och detta har hunnit hnda ett par gnger redan (bde i fullscreen och "normal").

Kan tillgga att jag hade samma problem med mitt tidigare OS vista 32x med tillgget att ven ljudet hngde sig (detta frekommer inte nu i win7).

Jag kr senaste Firefox och har testat att disable Hardware Acceleration utan resultat.

Jag har dom senaste drivrutinerna fr min GPU och har krt memtest86+ i ca 6timmar utan ngra errors.

Ngon som knner igen sig, alternativt har ngot tips?

spec:
| GA-P55-UD4| Intel Core i5 750 2,66GHz | Corsair 4gb 1600mhz | WD caviar black sata II | XFX Radeon HD4870 1gb | Fractal Design Define R2 |

/axl

hade eller har samma fast jag fr det endast vid fullskrm.
Citera
2010-01-26, 20:13
Medlem
AerosSkylanders avatar
Det r ett problem som har med webblsaren att gra. Installera om den/ta bort alla toolbars och plugins. Tnk p att installera alla program i 64:bitars om du har mjligheten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in