2010-02-07, 18:42
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
ÄlskaMig, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Försökte svara på ett PM, något som gick alldeles utmärkt igår.

Vad är problemet?

Postar här men vet ej om det är en "bugg".
2010-02-08, 13:44
Moderator
Dretskols avatar
Ingen aning om det tagits upp innan men..
Mina citerade inlägg fungerar inte för tillfället
2010-02-08, 16:26
Medlem
Farbror Fazers avatar
Tema "skuggad" laggar förskräckligt när man scrollar

Har nämnt detta problemet ett flertal gånger utan svar, förutom från en kille som hade samma problem. När jag scrollar (vanligtvis upp) så börjar hela sidan lagga extremt mycket. Det är inte så trevligt eftersom jag gillar det skiggade temat bäst.

Är det fler som har problemet? Går det åtgärda?
2010-02-08, 16:31
Medlem
supermassives avatar
För min del laggade det sönder totalt när jag använde IE och FF. Så då bytte jag webbläsare till Chrome istället. Nu laggar det ingenting för mig överhuvudtaget. Så jag är nöjd!
2010-02-08, 16:33
Medlem
haloklins avatar
Petitess, men ändock:

Hela fältet med länken till 'Visa första olästa' utgör en länk, vilket ej är fallet med de övriga fälten ovan och nedan själva tråden ('Dela med dig', etc.). Bugg?
2010-02-08, 16:35
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
För min del laggade det sönder totalt när jag använde IE och FF. Så då bytte jag webbläsare till Chrome istället. Nu laggar det ingenting för mig överhuvudtaget. Så jag är nöjd!

Det är ju bra, men det visar ju ändå att det inte funkar riktigt som det ska
2010-02-08, 17:10
Medlem
zwoigs avatar
Vad beror detta på? Texten flyter ut till höger.
http://i46.tinypic.com/s1sqax.jpg

PS Jag ersatte den ursprungliga texten med den från FB-Kontakta oss.
2010-02-08, 18:11
Medlem
zwoigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zwoig
Vad beror detta på? Texten flyter ut till höger.
http://i46.tinypic.com/s1sqax.jpg

PS Jag ersatte den ursprungliga texten med den från FB-Kontakta oss.
Edit: Har FF utan tillsatser av det ena eller det andra. Länkarna är dessutom blåfärgade i skrivläge. Knas.
2010-02-08, 19:33
Tekniker
zzpacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Har nämnt detta problemet ett flertal gånger utan svar, förutom från en kille som hade samma problem. När jag scrollar (vanligtvis upp) så börjar hela sidan lagga extremt mycket. Det är inte så trevligt eftersom jag gillar det skiggade temat bäst.

Är det fler som har problemet? Går det åtgärda?
Problemet är antagligen skuggan under toppmenyn.
Har du valt att toppmenyn ska "följa med"? Testa isåfall att ändra till "ligg kvar längst upp".
2010-02-08, 20:05
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzpac
Problemet är antagligen skuggan under toppmenyn.
Har du valt att toppmenyn ska "följa med"? Testa isåfall att ändra till "ligg kvar längst upp".

Det löser ju knappast problemet. Jag vill ha kvar toppmenyn som flytande
2010-02-12, 14:54
Medlem
DanteAlighieris avatar
Jag vet inte om detta problem redan tagits upp: Men när jag har postat ett inlägg så kommer jag längst ner till inlägget, sedan går det inte att scrolla upp så man ser prenumerationer, populära ämnen osv. Det stannar ungefär vid slutet på första inlägget. Någon mer som upplevt detta?
2010-02-12, 15:05
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Jag vet inte om detta problem redan tagits upp: Men när jag har postat ett inlägg så kommer jag längst ner till inlägget, sedan går det inte att scrolla upp så man ser prenumerationer, populära ämnen osv. Det stannar ungefär vid slutet på första inlägget. Någon mer som upplevt detta?
Precis så händer det för mig har varit med om det nu två-tre gånger på en kvart kanske.

Edit: Precis så blev det nu med när jag skrev det här inlägget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in