Citat:
Ursprungligen postat av BabyPink
dom är skitiga av sej och har kattpiss och skit på golvet, jag menar.. säger inte det rätt mycket om en människa? det säger mej mycket i varje fall haha
Er definition av WT är ju bra skum. WT är alltså enbart någonting ytligt. Man är lite skitig och har husdjur som pissar inne ibland. Jaha, okej. Jag har ett par kattungar och det händer att dom kissar inne och efter jobbet brukar jag vara skitig. Är jag WT tills jag duschar och torkar upp pisset då eller?
Jag skulle säga att WT är en slags personlighet. Visst spelar lite av det ytliga in också men tänket bakom pannbenet är det som avgör saken för min del.
Jag tänker mig en eparaggare som lyssnar på gammal sunking nationalmusik i sin slitna volvo. Brevid sitter bruden som nyligen fixat en tribal-tatuering i svanken och röker som om det inte fanns någon morgondag. Båda har rasistiska fördomar som dom inte kan basera på någonting annat än fördomar dom hört från andra WT-grisar. Dom dricker hembränt tills dom spyr varje helg, sen skryter dom om det och ser ner på dom som inte gör samma sak. Deras dagliga samtalsämnen begränsas till fördomar, sig själv och sitt jobb. Dom lever kvar i samma skithåla hela livet och döljer sin avundsjuka mot dom som flyttat i skitsnack och gråtrunk i duschen. Dom slår sin partner, alla delar samma könssjukdomar, dom förlåter incest och deras barn blir fula.
OnT; Ta smällen och träffa dom ibland eller berätta för tjejen och riskera ert förhållande.