2010-01-23, 05:35
Medlem
Inkonsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXDDD
Det är väl som ni säger finns inte så mycket att göra än att bita i det sura äpplet!

Jag tycker att du skall rannsaka dig själv och ifrågasätta huruvida din tjej kanske är WT också.
I vart fall borde du pika henne för jämnan och påvisa att hennes familj lever i total misär.
Om hon reagerar negativt på det och inte förstår ditt resonemang borde du skaffa dig en
ny tjej så till vida att du inte råkar vara WT själv och lever i reell villfarelse (mycket troligt).
Citera
2010-01-23, 05:39
Medlem
Haha, vet exakt vad du menar, skulle aldrig klara av att vara tillsammans med en tjej som kom från en familj utan smak. Jag får panik att vara hemma hos folk som har det som en soptipp hemma... övermöblerat och ingen smak alls!
Citera
2010-01-23, 05:40
Medlem
talans avatar
Förstår inte varför ni ser ner på dessa människor, beror det på dåligt självförtroende eller för att måste bevisa på något sett att ni själva inte är wt?
Citera
2010-01-23, 05:43
Medlem
libbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXDDD
Hej, jag har haft en tjej sedan flera år tillbaka, och på senaste tiden har jag kommit fram till att hennes familj är av det sk. WT folket, dvs bor ute på landet med skräpig tomt, skitigt och skräpigt hus, och en massa barn etcetc.

Men jag måste poängtera att min flickvän _INTE_ är en WT, hon är en mycket fin tjej, väldigt intresserad av mode smink och allt vad nu tjejer är intresserad av och hon hade även bra betyg i skolan.

Men ang. problemet med familjen, min flickvän blir fundersam när jag aldrig vill hälsa på dom, jag klarar bara inte av det, jag vet inte vad jag ska säga till henne för att inte såra henne, eftersom hon verkar gilla sin familj så mycket (vilket jag har förståelse för).
Men vad ska jag säga till henne? Jag antar att hennes familj börjar nog också bli fundersam för att jag aldrig vill hälsa på..

Problemet kanske inte låter så stort eller jobbigt, men jag finner det ganska jobbigt då jag gärna skulle se att dom var på ett litet annorlunda sätt eftersom jag inte kommer från en sådan familj, finner det även ganska pinsamt och jag skäms över hennes familj när hon börjar prata om dom med min familj, (vilket hon självklart inte gör)..

Usch, jag skäms nästan lite över mig själv nu när jag skriver detta, men jag ville bara få höra lite åsikter om detta!

Jasså! Det är adeln som är ute och froterar. Fortsätt skämmas du istället eller gör slut och bli ihop med någon av din egen rang.
Citera
2010-01-23, 05:47
Medlem
BabyPinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talan
Förstår inte varför ni ser ner på dessa människor, beror det på dåligt självförtroende eller för att måste bevisa på något sett att ni själva inte är wt?

alltså, stinker det piss och sopor hemma hos folk så är det väl självklart att man inte vill vara där, eller?
Citera
2010-01-23, 05:49
Medlem
Raw123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyPink
alltså, stinker det piss och sopor hemma hos folk så är det väl självklart att man inte vill vara där, eller?

man vänjer sig
Citera
2010-01-23, 05:53
Medlem
BabyPinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raw123
man vänjer sig
fy, det gjorde inte jag haha
Citera
2010-01-23, 06:09
Medlem
otukts avatar
Du borde förklara för tjejen ditt problem. Att du tycker hennes familj är drägg.

Lite ot med jag tycker du AXDDD är ett riktigt avskum som dömer folk på det här sättet. Du borde se människor för de människor dom är och inte döma dem efter status.
Citera
2010-01-23, 06:13
Bannlyst
Förstår dig kort och gott. Sådana föräldrar hade fått mig att backa och undra vad det var för en jag blivit tillsammans med egentligen? Synd om tjejen ju, hon låter ju bra annars.
Citera
2010-01-23, 06:21
Medlem
BabyPinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
Du borde förklara för tjejen ditt problem. Att du tycker hennes familj är drägg.

Lite ot med jag tycker du AXDDD är ett riktigt avskum som dömer folk på det här sättet. Du borde se människor för de människor dom är och inte döma dem efter status.

dom är skitiga av sej och har kattpiss och skit på golvet, jag menar.. säger inte det rätt mycket om en människa? det säger mej mycket i varje fall haha
Citera
2010-01-23, 06:49
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyPink
dom är skitiga av sej och har kattpiss och skit på golvet, jag menar.. säger inte det rätt mycket om en människa? det säger mej mycket i varje fall haha

Er definition av WT är ju bra skum. WT är alltså enbart någonting ytligt. Man är lite skitig och har husdjur som pissar inne ibland. Jaha, okej. Jag har ett par kattungar och det händer att dom kissar inne och efter jobbet brukar jag vara skitig. Är jag WT tills jag duschar och torkar upp pisset då eller?

Jag skulle säga att WT är en slags personlighet. Visst spelar lite av det ytliga in också men tänket bakom pannbenet är det som avgör saken för min del.

Jag tänker mig en eparaggare som lyssnar på gammal sunking nationalmusik i sin slitna volvo. Brevid sitter bruden som nyligen fixat en tribal-tatuering i svanken och röker som om det inte fanns någon morgondag. Båda har rasistiska fördomar som dom inte kan basera på någonting annat än fördomar dom hört från andra WT-grisar. Dom dricker hembränt tills dom spyr varje helg, sen skryter dom om det och ser ner på dom som inte gör samma sak. Deras dagliga samtalsämnen begränsas till fördomar, sig själv och sitt jobb. Dom lever kvar i samma skithåla hela livet och döljer sin avundsjuka mot dom som flyttat i skitsnack och gråtrunk i duschen. Dom slår sin partner, alla delar samma könssjukdomar, dom förlåter incest och deras barn blir fula.

OnT; Ta smällen och träffa dom ibland eller berätta för tjejen och riskera ert förhållande.
Senast redigerad av Exabyte 2010-01-23 kl. 06:52.
Citera
2010-01-23, 06:59
Moderator
v50s avatar
Vänta tills ni får ungar då lär du se hennes familj flera gånger i veckan

Tycker du ska lära dig bortse från att vissa inte lever det perfekta livet ur din synvinkel utan istället acceptera dem som de är, du lär aldrig slippa dem så länge du är tillsammans med din tjej. Så lär du dig inte att komma över dina hjärnspöken lär inte ert förhållande hålla i längden i och med att hon uppenbarligen upplever det som att du inte vill åka och hälsa på dem (alltså indirekt inte kan acceptera hennes familj).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in