2010-01-22, 23:43
Medlem
Måste bara fråga då jag inte kan ngt om droger...

en kompis till mig tog amfetamin och sen rökte han lite... han sa att de skulle stabilisera de hela....

Kan de göra de?

Ursäkta den kassa inlägget men jag vart bara så förbryllad och var tvungen att fråga ngn... hehe och då tänkte jag genast på detta underbara forum
Citera
2010-01-22, 23:45
Medlem
SexMurderArts avatar
Röka tjack och snorta hasch är ju en klassiker.
Citera
2010-01-22, 23:46
Medlem
haha ok... ja de är de säkert men vad blir effekten av de så att säga då?
Citera
2010-01-22, 23:52
Medlem
angestmannens avatar
Cannabis och Amfetamin kan vara den bästa mixen som går att göra, om man ser till ruset. Då utgår jag ifrån egna erfarenheter.

MEN, fy fan va man kan göra bort sig, och man förstår det inte ens själv. Inte ens ( Om man använder det regelbundet ) efteråt. Först när man slutat med tjacket inser man vilken nolla man har varit.

Sitter du i en stuga på landet, "do it" ska du på krogen "don't do it". Problemet är att med den blandningen vill man till krogen...
Citera
2010-01-22, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angestmannen
Cannabis och Amfetamin kan vara den bästa mixen som går att göra, om man ser till ruset. Då utgår jag ifrån egna erfarenheter.

MEN, fy fan va man kan göra bort sig, och man förstår det inte ens själv. Inte ens ( Om man använder det regelbundet ) efteråt. Först när man slutat med tjacket inser man vilken nolla man har varit.

Sitter du i en stuga på landet, "do it" ska du på krogen "don't do it". Problemet är att med den blandningen vill man till krogen...

Aha ok... men blir man mer hmmm hur ska jag säga.... typ dom han sa de "de balanserar upp de lite"
Citera
2010-01-23, 00:19
Medlem
angestmannens avatar
Kanske, det ena är uppåt, det andra är neråt...men det är inte riktigt så enkelt. Det är två olika droger som gör olika saker i hjärnan på olika människor. Men rent generellt så, det blir ett skönt rus.

Jag själv ÄLSKAR den mixen, men skulle aldrig göra det igen.
Citera
2010-01-23, 00:24
Medlem
hmm ok... ja då har jag nog fått svar på den frågan :P

Tack
Citera
2010-01-23, 00:58
Medlem
Horribel_gåss avatar
Röka går bra att kombinera med tjack!
Citera
2010-01-23, 01:13
Medlem
Gravelands avatar
Är det bra pulver så funkar inte rökat mer än 10min.
Citera
2010-01-23, 20:07
Medlem
likeithards avatar
Det är en fruktansvärt flummig kombination, jag börjar gestikulera vilt, göra konstiga ljud, babbla massa nonsens och drabbas av galna skrattattacker om vart annat. Mina vänner har haft mycket roligt åt det. Själv svävar jag under ruset mellan att skratta så jag knappt får luft och rädsla för psykos. Ruset och speciellt avtändningen är mycket slitsam för psyket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in