• 2
  • 3
2010-01-22, 23:59
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i69FatChicks
Vad vet du om min humor? Lika mycket som att jag vet att du är en tråkig människa. diskutera på då vafan, vad är problemet? Om jag nu söker uppmärksamhet varför ger du mig det? Är du så korkad? lär dig ignorera folk istället för att böla framför datan jävla stolpskott

Just nu ger jag dig uppmärksamhet eftersom du håller dig till ämnet utan att spåra ur i kiss&bajs-skämt. Problemet ligger som sagt inte i humorn i sig, utan snarare i att hålla sig till ämnet.

Grymt kul att du tog åt dig så mycket förresten!
Citera
2010-01-23, 01:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Exabyte
Just nu ger jag dig uppmärksamhet eftersom du håller dig till ämnet utan att spåra ur i kiss&bajs-skämt. Problemet ligger som sagt inte i humorn i sig, utan snarare i att hålla sig till ämnet.

Grymt kul att du tog åt dig så mycket förresten!
Vart har jag nämnt kiss och bajs i tråden?

har inte tagit åt mig. Precis det här jag menar, du säger en grej, jag säger emot, eller tvärtemot. Det leder ingenstans därför tycker jag den här tråden är helt onödig. Ska man banna folk bara för att de inte har samma humor som TS eller för att diskussionen inte leder någonvart? Bara kul att käfta emot personer som TS de tar så illa upp
Citera
2010-01-24, 01:21
Medlem
spatrics avatar
Håller med ljunghusen och exabyte till fullo..
Kvaliteten på flashback har sjunkit AVSEVÄRT de senaste åren. Riktigt tråkigt att se..

Visst, flashback är vad det är. Ett forum för alla, där man kan diskutera allt.
Trollen tolkar ju givetvis det som att flashback är till även för dem, men det tycker faktiskt inte jag. Jag anser att det blir svårare för oss som försöker diskutera ditten eller datten iom att trådarna ofta går off topic/spårar ur/låses pga troll och P12or.

Enligt mig är flashback är till för alla (som har forumvett). Jag tror inte det är menat att alla ska få provocera helt utan finess i alla trådar.. För längesedan var det lite lagom provokativt, och ofta med finess.. Nu är det bara löjligt..

Citat:
måste det vara så seriöst hela tiden?
diskussionerna leder ju ändå ingen vart, kan man lika bra skoja till det.

Ja, i en seriös tråd bör man vara seriös. Tror man inte att diskussionen kommer leda någon vart så behöver man inte medverka i den. Vill man skoja till det finns det andra trådar som är lämpligare. Du är ett mycket bra exempel på det slags folk som anstormat flashback den senaste tiden. En lekstuga har det blivit..

Och eftersom jag vet att du kommer att svara att jag är en tråkig jävel så kan jag berätta att jag verkligen har gillat vissa av lekstugetrådarna. Men de trådarna har varit ämnade att vara just sådana.

Det jag ogillar är att lekstugebarnen dyker upp i var och varannan tråd nu för tiden.

Citat:
Det leder ingenstans därför tycker jag den här tråden är helt onödig.
Men varför skriver du här då? (seriös undran)
Gå och försök skriv nåt vettigt i nån tråd som behandlar ett ämne du är lite intresserad av istället. Jag gissar dock på att du är för korkad för att ha någon vettig åsikt om någonting, därför skämtar du istället bort det och ordbajsar i trådar. För att folk ska lägga märke till dig.. Har jag rätt eller finns det någon annan anledning?
Senast redigerad av spatric 2010-01-24 kl. 01:26.
Citera
2010-01-24, 08:42
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exabyte
Svaret saknar helt och hållet substans. Jag kan inte tänka mig att ett sånt svar görs av någon annan anledning än att provocera (eller möjligtvis uppmärksamhet) och därför bör användaren, av samma anledning, straffas snabbt och hårt.

Vill man fjanta runt och skriva trams så kan man väl göra det i en chat istället för på ett seriöst forum där folk faktiskt försöker föra en diskussion.

Jag respekterar din dåliga humor så länge den stannar där den är relevant. Av samma anledning som man inte drar bajsskämt på begravning eller skrattar när någon gråter så ska du likväl hålla käften när dina skämt inte passar i diskussionen.
Observera att 10an (registreringsår) redan är avstängd.
Att argumentera mot dessa patrask är lika meningsfullt som att fäktas mot väderkvarnar då dom snabbt sanerar bort sig själva då dom inte har impulskontroll nog att hålla sig på rätt sida av regelverket.
Jag trodde att 09orna var de absolut mest retarderade individerna på Flashback man jag måste nog revidera mig själv.

Permbanna alla 10or-rörelsen växer sig allt starkare (gärna innan dom ens har hunnit registrera sig).
Senast redigerad av moondawn 2010-01-24 kl. 09:16.
Citera
2010-01-24, 10:07
Medlem
BigFatCones avatar
När jag reggade mig så var det 03r som fick ta all skit, året efter var det givetvis 04:rna och så vidare. Skicka ett rp om du tycker att det bryter mot en regel, regel 0.03 i ovan nämnda fall.

Flashback som forum vinner lite på att banna användare, vi ser hellre att folk läser och förstår reglerna vilket är ett större problem än omogna avändare.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in