Håller med ljunghusen och exabyte till fullo..
Kvaliteten på flashback har sjunkit AVSEVÄRT de senaste åren. Riktigt tråkigt att se..
Visst, flashback är vad det är. Ett forum för alla, där man kan diskutera allt.
Trollen tolkar ju givetvis det som att flashback är till även för dem, men det tycker faktiskt inte jag. Jag anser att det blir svårare för oss som försöker diskutera ditten eller datten iom att trådarna ofta går off topic/spårar ur/låses pga troll och P12or.
Enligt mig är flashback är till för alla (
som har forumvett). Jag tror inte det är menat att alla ska få provocera helt utan finess i alla trådar.. För längesedan var det lite lagom provokativt, och ofta med finess.. Nu är det bara löjligt..
Citat:
Ursprungligen postat av i69FatChicks
måste det vara så seriöst hela tiden?
diskussionerna leder ju ändå ingen vart, kan man lika bra skoja till det.
Ja, i en seriös tråd bör man vara seriös. Tror man inte att diskussionen kommer leda någon vart så behöver man inte medverka i den. Vill man skoja till det finns det andra trådar som är lämpligare. Du är ett mycket bra exempel på det slags folk som anstormat flashback den senaste tiden. En lekstuga har det blivit..
Och eftersom jag vet att du kommer att svara att jag är en tråkig jävel så kan jag berätta att jag verkligen har gillat vissa av lekstugetrådarna. Men de trådarna har varit ämnade att vara just sådana.
Det jag ogillar är att lekstugebarnen dyker upp i var och varannan tråd nu för tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av i69FatChicks
Det leder ingenstans därför tycker jag den här tråden är helt onödig.
Men varför skriver du här då? (seriös undran)
Gå och försök skriv nåt vettigt i nån tråd som behandlar ett ämne du är lite intresserad av istället. Jag gissar dock på att du är för korkad för att ha någon vettig åsikt om någonting, därför skämtar du istället bort det och ordbajsar i trådar. För att folk ska lägga märke till dig.. Har jag rätt eller finns det någon annan anledning?