• 1
  • 2
2010-01-24, 08:13
Medlem
Citat:
Efter att Antimalware inte hittar något mer, kör SuperAntiSpyware och avsluta med en Avast boot-scan. Se till att dra igång Avast Update innan du bootar om efter Avast-installationen. Avast-nyckel är gratis och du får den via epost efter reggning på deras sajt.

Ska prova detta genast!
Citera
2010-01-25, 08:22
Medlem
Fan...

Nu har jag testat det där också, men märkte nu i morse att problemet fortfarande kvarstår... vad kan jag göra nu??
Citera
2010-01-25, 11:07
Medlem
DigitalAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emil23j
Fan...

Nu har jag testat det där också, men märkte nu i morse att problemet fortfarande kvarstår... vad kan jag göra nu??

Kanske läge göra en format c: ?
Citera
2010-01-25, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigitalAngel
Kanske läge göra en format c: ?

Ja troligen...

Men skulle vilja få bort detta problem först så jag kan få ut lite grejer som jag vill ha kvar.

btw. om jag kör en format C:, hur funkar allt då? Måste jag installera om windows och allt sånt där? Jag är en riktigt noob på sånt här.
Citera
2010-01-25, 23:56
Medlem
kvints avatar
Man kan få den att inte starta om när felet uppträder genom att gå till: Start-->Kontrollpanelen-->Administationsverktyg--->Tjänster--->högeklicka på "DCOM server process launcher" välj "Egenskaper", sen fliken "Återställning" och för Första-, Andra- och Efterföljande försök välja "Ingen åtgärd" (eller vad det nu kan tänkas heta, sitter inte vid min Windows-dator för tillfället)

Detta löser inte det ursprungliga problemet men man slipper åtminstone att datorn startar om när felet inträffar.
Citera
2010-01-26, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvint
Man kan få den att inte starta om när felet uppträder genom att gå till: Start-->Kontrollpanelen-->Administationsverktyg--->Tjänster--->högeklicka på "DCOM server process launcher" välj "Egenskaper", sen fliken "Återställning" och för Första-, Andra- och Efterföljande försök välja "Ingen åtgärd" (eller vad det nu kan tänkas heta, sitter inte vid min Windows-dator för tillfället)

Detta löser inte det ursprungliga problemet men man slipper åtminstone att datorn startar om när felet inträffar.

Ja eller helt enkelt skriva "shutdown -a" i kommandotolken
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in