2010-01-19, 21:28
Medlem
Smallfreaks avatar
hej!
jag hade problem med min bärbara dator. det var en vanlig kväll jag startar datorn och det låter som vanligt men skärmen är bara helt svart (avstängd) så jag väntar men inget händer. jag pröva alla knappar men inget händer och jag starta om och om igen. pröva där efter att koppla i hopp datorn med tvn och det funka. till sist skruva upp datorn och kolla så allt var som det skulle och jag såg inget förutom att en metall platta satt löst över grafik kortet så jag satte ditt den. jag kan nästan inte något om datorer så jag gjorde inte mer en så och satte sedan ihopp den och starta. ingen skillnad. men jag pröva alla knappar igen och inget hände. sedan ser jag skärmen i 3 sek sedan svart igen. jag startar om datorn och då funkar det men då måste jag göra "windows restor" och jag trodde
allt skulle försvinna men allt är kvar sedan värkar allt funka som det ska.(för utom att mozilla firefox vägrar funka men det gjorde det innan)

kan någon förklara problemet
Citera
2010-01-21, 07:16
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
TS kör Windows och datorn verkar åtminstone starta så vi flyttar tråden till Windows - Support

// Mod
Citera
2010-01-31, 20:40
Medlem
Smallfreaks avatar
Ps. skärmen funkar inte längre men om jag startar om datorn många gånger kommer skärmen fram igen. vad tror ni, damm eller glapp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in