Om någon okänd skickar droger till mig med post kan jag då torska?
om jag e skriven på mottagaradressen.
Just nu flummig på nya "spicet" ultra plus... eller så...
Om någon okänd skickar droger till mig med post kan jag då torska?
om jag e skriven på mottagaradressen.
Just nu flummig på nya "spicet" ultra plus... eller så...
Snälla svara snabbt...
Peace?
Hur hade du tänkt dig att du skulle torska? Ingen vet vad det var i posten..
Bara att ta emot och vara glad
Först och främst kan du inte åka dit på prylar som inte är narkotikaklassade. Så där är det lugnt.
Dessutom kan du alltid påstå att du inte har en aning om vem som beställt varorna ifall snutas kommer och hälsar på, du öppnade bara i god tro. Inte ovanligt att man beställer till 'fel' adresser och vittjat postlådan innan rättmätig ägare hinner.
Det finns inga som helst bevis för att du har beställt/medvetet tagit emot droger, det är bara att neka och säga att du inte har en aning om vart det kommer ifrån.
Först och främst kan du inte åka dit på prylar som inte är narkotikaklassade. Så där är det lugnt.
Dessutom kan du alltid påstå att du inte har en aning om vem som beställt varorna ifall snutas kommer och hälsar på, du öppnade bara i god tro. Inte ovanligt att man beställer till 'fel' adresser och vittjat postlådan innan rättmätig ägare hinner.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!