2010-02-18, 12:35
Medlem
Dom kör ju två dagar, första fredagen och lördagen i juli vad jag förstår.
Vad tror ni är bäst att gå på, första eller andra dagen, någon som de kan vara mer drag i?
Citera
2010-02-18, 15:56
Medlem
craschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland87
Dom kör ju två dagar, första fredagen och lördagen i juli vad jag förstår.
Vad tror ni är bäst att gå på, första eller andra dagen, någon som de kan vara mer drag i?
nej.. dom körde två dagar förra året.. för dom firade att sensation fyllde 10 år..
I år är det en dag, 3:e juli, dvs lördagen..
Citera
2010-03-05, 03:15
Medlem
giddans avatar
kvitta som fitta, jag är på om det är 1 dag. Fest om fest, sensation kmr knulla varje vanlig fest iallafall. Suger att vara hemma för att missa en sån här "sensation". Fixa fram lite info om skiten ditt lata helvete..
Citera
2010-03-05, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pernil90
Någon som har en aning om när biljetterna släpps? Det står ju "upcoming" på Sensations hemsida.

Biljetterna släpps 27 mars kl. 10.00

Jag är grymt sugen på att dra dit i år! Måste bara övertala någon att komma med mig först
Citera
2010-03-05, 21:46
Medlem
Sådärja, nu var paketet bokat. Deluxe, 5 st biljetter, 2 hotellnätter.

S E N S A T I O N
Citera
2010-03-05, 22:12
Medlem
val00ns avatar
Kommer det vara något speciellt tema ? lr kommer det bara heta sensation white 2010
Citera
2010-03-06, 12:00
Medlem
greenthumb85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpha536
Efter att ha varit på Sensation White CPH 09 och älskade känslan att vara där så vart man sugen på ännu en gång till.
Tänkte slå till med Amsterdam i år för att se hur känslan är där med ca. 10 000 pers mer.

Så.. Vi planerar att dra ner dit över 1 vecka. Vi tänkte vi kör på billiga sättet. Någon som har förslag på bra, billiga hostel eller liknande..?
Bra nattklubbar?
Billigaste & smidigaste sättet att resa ner dit?
Och även, är det någon mer som planerar att åka dit?

Berätta gärna om er tid där, lite sköna historier skadar inte.

bästa är att hålla koll på resesajter långt tid innan tror jag. har bokat i april till mig 6 nätter för 3550 på hotell med frukost och TVÅ personer. tur och retur betalade jag 1410 för TVÅ personer. det va det billigaste jag kunde hitta. vi flyger från köpenhamn till amsterdam sen tåg till central station. tar 1.5 timme i luften. lätt om man bor i skåneland.
Citera
2010-03-25, 21:40
Medlem
2kewl4us avatar
Rösta på årets Anthem.

http://ow.ly/1pWR1

Min röst gick till
Citera
2010-03-26, 05:51
Medlem
craschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2kewl4u
Rösta på årets Anthem.

http://ow.ly/1pWR1

Min röst gick till

Konstigt att dom väljer att släppa line-up:en innan biljettförsäljningen, den brukar ju släppas någon - ett par månader innan själva spektaklet äger rum...
Citera
2010-03-26, 08:32
Medlem
2kewl4us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crasch
Konstigt att dom väljer att släppa line-up:en innan biljettförsäljningen, den brukar ju släppas någon - ett par månader innan själva spektaklet äger rum...

Du får ju inte veta vem som har jag gjort låtarna, har du ens klickat på länken?

Även om de släppt line-up'en tycker jag de skulle gjort låtarna anonyma så folk verkligen röstar på den låten de mest tycker om.
Citera
2010-03-26, 11:27
Medlem
MrNiceGuy_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RocketMan
Sådärja, nu var paketet bokat. Deluxe, 5 st biljetter, 2 hotellnätter.

S E N S A T I O N

Jag hoppas verkligen inte du köpte från ngn random sida på nätet nu ;D

OnT: Vi ses där nere då killar & tjejer! Förbereder mig då de öppnar upp för bokning imorgon! ;D Yummiiiii
Citera
2010-03-26, 15:52
Medlem
craschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2kewl4u
Du får ju inte veta vem som har jag gjort låtarna, har du ens klickat på länken?

Även om de släppt line-up'en tycker jag de skulle gjort låtarna anonyma så folk verkligen röstar på den låten de mest tycker om.

oj, citerade fel och grejer.. men iallafall, denna line-up:en är släppt än så länge: http://www.sensation.com/cl/#/LINE_UP , mer ska tillkomma.. har sett Chuckie en gång tidigare, han var grym.. Men Mr. White.. va fan, trodde dom skulle slänga ut honom efter förra årets tema.. Usch..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in