2010-01-19, 11:20
Medlem
Hej, är nu sugen på en ny dator då min nuvarande inte riktigt orkar med längre. Sitter dock på 4 ram, 2.0 ghz men gjorde en rejäl miss genom att glömma kolla av vad det var för grafikkort i den platta burken, vilket var värdelöst. Så nu är jag på jakt igen och kan behöva lite tips från någon vänlig själ därute!

(Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family 60 Hz heter grafikkortet som sitter i min nuvarande burk, låter inte så bra va? )

Datorn jag har fått upp ett öga för är: HP Pavilion dv6-2003 15.6" WXGA
(http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=498543)

Det jag ska ha datorn till är photoshop, spel, musik, spela upp filmer (1080p)
.. tror ni det är möjligt med prestandan på denna HP?

Allt jag vill är att ha en dator som jag kan spela upp mina HDfilmer på och spela lite sköna spel, är det så mycket begärt?

Någon som kan lite mer kan väl ta en titt på datorn jag länkat till och skriva vad ni tror?

Sincerely / hustla
Citera
2010-01-19, 19:48
Medlem
StureVentons avatar
La en fet beställning på den idag. Snackade med en på komplett som sa att man i princip inte får mer dator för dom pengarna just nu. Så lät lovande. Dock inte i lager så lär få vänta på leverans
Citera
2010-01-24, 10:25
Medlem
Någon som vet hur den står sig mot denna? http://www.netonnet.se/art/dator/lap...MN(126611,3003)

Vilken processor är bäst och hur mycket skillnad är det mellan DDR2 och DDR3?
Citera
2010-01-24, 21:44
Medlem
Champinjonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StureVenton
La en fet beställning på den idag. Snackade med en på komplett som sa att man i princip inte får mer dator för dom pengarna just nu. Så lät lovande. Dock inte i lager så lär få vänta på leverans

Det är ju jättebra att lyssna på kompletts kompetenta säljare.
Citera
2010-01-24, 22:56
Medlem
unknown325s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjonen
Det är ju jättebra att lyssna på kompletts kompetenta säljare.

Kan kan ju garanterat inte göra ett felköp nu iaf ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in