2010-01-23, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Jag ställde en fråga till Gyros som jag tyckte var viktig, om man bryr sig om andra människor, men jag tycker att den har försvunnit i ett moln av ovidkommande tjafs.

Som jag uppfattar situationen så är Gyros arg och ledsen - besviken på kvinnor. Han försöker förstå hur "vi" tänker, och en ledtråd till att minska förvirringen är att fundera över att det inte är "kvinnorna" som inte kan bestämma sig om olika kvinnor ger olika svar på olika frågor.

Jag lyfter fram min fråga igen.

Jag tror inte att det är särskilt öppet för diskussion... Gyros är lite av en sårad björn som hugger allt och alla.
Citera
2010-01-23, 13:22
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krachon
Varför dra in Thaikvinnorna i detta?

Var det för att på något sätt förringa Lillskrot.

Klart det var, vad tror du själv?
Citera
2010-01-23, 13:49
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Klart det var, vad tror du själv?

Usch! De är lömska och ondskefulla de där kvinntimmrerna.
Citera
2010-01-23, 13:52
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Usch! De är lömska och ondskefulla de där kvinntimmrerna.

Thai-kvinnor? Tja det finns väl alla sorter, men de verkar mer intresserade av pengarna än männen
Citera
2010-01-23, 13:54
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Thai-kvinnor? Tja det finns väl alla sorter, men de verkar mer intresserade av pengarna än männen

Jag mena FB kvinnorna som förminskar oss män genom slag under bältet.

Aj sorry. nu såg jag att det var du som var lömsk o ondskefull
Senast redigerad av Svithjod 2010-01-23 kl. 13:56.
Citera
2010-01-23, 14:02
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Gyros: Varför blir du förvirrad över att vissa kvinnor tycker en sak, medan andra kvinnor tycker något helt annat? Tycker alla män likadant, eller är det bara alla kvinnor som måste ha samma åsikter?

Vi män tycker lika samma om allt, utom bögar förstås dom är som bekant kärringar.
Sen kan vissa män sitta o stryka kattorna medhårs för att på så sätt komma innanför brallorna på brudarna.
Men det är bara ett spel så låt dig inte luras.

Tjejer är inga riktiga killar

För övrigt så är det här lösningen på problemet.
http://www.youtube.com/watch?v=4wNGsQgEPiE
Senast redigerad av Svithjod 2010-01-23 kl. 14:12.
Citera
2010-01-23, 20:57
Medlem
mellotrons avatar
Citat:
Om du "läxar upp" mig, och sedan skriver att jag borde ha fattat att svaret inte var till mig, så tycker jag med rätta att du är underlig.

Inlägg #134 var naturligtvis riktat till dig, du "valde" dock så där lite smart i förbigående bort möjligheten att det kunde vara så när du tyckte dig kunna hitta OT-tendenser och i ärlighetens namn som vanligt rätt irrelevanta motsägelser. Du verkar vara en skarptänkt och vettig lådkniv, därför förundrar jag mig över att du så ofta envisas att med svalpetig, sursyrlig ton stå och hacka "avväpnande" plattityder och koka soppa på defensiva påståenden istället för att komma med egna nyanserade poster som överstiger fem rader där du förkroppsligar något eget, annorlunda och originellt. Det finns andra verklighetskök därute och även om du uppenbarligen är en vass jäkel så innebär det inte per definition att det inte finns större skärbrädor med trippeleffektknivar du kan ta intryck och lärdom av utan att reflexmässigt låsa dörren med dubbla lås och lägga på pickupen på den där knastriga individrelativiserande stenkakan som hörts till leda. Bättre kan du.
Citera
2010-01-23, 21:09
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mellotron
Inlägg #134 var naturligtvis riktat till dig, du "valde" dock så där lite smart i förbigående bort möjligheten att det kunde vara så när du tyckte dig kunna hitta OT-tendenser och i ärlighetens namn som vanligt rätt irrelevanta motsägelser. Du verkar vara en skarptänkt och vettig lådkniv, därför förundrar jag mig över att du så ofta envisas att med svalpetig, sursyrlig ton stå och hacka "avväpnande" plattityder och koka soppa på defensiva påståenden istället för att komma med egna nyanserade poster som överstiger fem rader där du förkroppsligar något eget, annorlunda och originellt. Det finns andra verklighetskök därute och även om du uppenbarligen är en vass jäkel så innebär det inte per definition att det inte finns större skärbrädor med trippeleffektknivar du kan ta intryck och lärdom av utan att reflexmässigt låsa dörren med dubbla lås och lägga på pickupen på den där knastriga individrelativiserande stenkakan som hörts till leda. Bättre kan du.

Obegripligt. I mina ögon står du i en grop och gräver ner dig djupare. I ditt ställe skulle jag redan för många inlägg sedan ha beklagat att min allmänna kommentar råkat hamna på ett inlägg som handlade om någonting helt annat.
Citera
2010-01-23, 21:56
Medlem
mellotrons avatar
Citat:
Obegripligt. I mina ögon står du i en grop och gräver djupare.

Sådärja, nu blev det bättre. Seså, kasta av dig den där illasittande, strikta taggighetsuniformen nu och ge dig ut på en självreflektionsrunda i välupplyst elljusspår medan jag i rödaste rappet med andan i halsen rusar åstad mot närmaste biktbås för möjlig OT-absolution.
Citera
2010-01-23, 22:21
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Citat:
Gyros: Varför blir du förvirrad över att vissa kvinnor tycker en sak, medan andra kvinnor tycker något helt annat? Tycker alla män likadant, eller är det bara alla kvinnor som måste ha samma åsikter?

Jag ställde den frågan i en annan tråd men fick inget svar så jag letade fram lite fakta själv.
Såhär ligger det till med kvinnor i Gyrosgalaxen

http://en.wikipedia.org/wiki/Borg_(Star_Trek)
Citera
2010-01-24, 13:25
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Vi män tycker lika samma om allt, utom bögar förstås dom är som bekant kärringar.
Sen kan vissa män sitta o stryka kattorna medhårs för att på så sätt komma innanför brallorna på brudarna.
Men det är bara ett spel så låt dig inte luras.

Tjejer är inga riktiga killar

För övrigt så är det här lösningen på problemet.
http://www.youtube.com/watch?v=4wNGsQgEPiE
Haha +1

Filmen var ju hysteriskt rolig. Tänk om det vore så lätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in