2010-01-19, 06:03
Medlem
Är det sant att man kan få pengar av försäringskassan el. dyl. om man är en total planka, alltså inga bröst alls - till en bröstförstoring?

Hörde detta från en vän nu här om dagen
Citera
2010-01-19, 06:15
Medlem
BabyPinks avatar
jag kan nog ge dej ett superbra svar på den frågan. för att få bidrag till en operation måste du genomgå en rad psykiska tester som visar hur jävla dåligt du mår psykiskt över dina små bröst, det kan ta upp emot ett år alltså. sen så finns det en maxgräns för implantatstorlek. tror att de tligger på max 270 cc, men är inte säker. inte över 300 cc i varje fall! det är skitsvårt, sj betalade jag mina cash
Citera
2010-01-19, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bog
Är det sant att man kan få pengar av försäringskassan el. dyl. om man är en total planka, alltså inga bröst alls - till en bröstförstoring?

Hörde detta från en vän nu här om dagen

Kan tänka mig att en tjej med A- kan få lite komplex och att det kan vara motiverat att öka till kanske en B-C, men de tjejer som har perfekt formade B-C som tvunget ska upp på D-DD ska ju definitivt betala själv.
Citera
2010-01-19, 06:57
Medlem
Du kan få pengar för många olika skönhetsoperationer om en psykolog säger att du lider så mycket av det att det är nödvändigt.
Vet personer som fått pengar för blekning av bruna tänder, eftersom det tärt så mycket på deras självkänsla.

Tar nog så jävla mycket tid att snacka till sig det dock, så det är nog lättare att lägga ut tiden på att skaffa ett jobb och sen betala operationen själv.

Kan ju prova att äta hormoner istället för det är ju en permanent lösning, medan du måste byta implantat ett antal gånger i ditt liv.
Citera
2010-01-19, 08:01
Bannlyst
Polarns fru fick sina betalda av staten men det tog en djavla tid och snack med doktorer, hon sag dock ut som en 10 arig pojke innan. Battre da att gora dom i Thailand for mellan 60-75000 Bath och mycket battre kvalite an har hemma.
Citera
2010-01-19, 18:48
Medlem
BabyPinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av globaltanalt
Polarns fru fick sina betalda av staten men det tog en djavla tid och snack med doktorer, hon sag dock ut som en 10 arig pojke innan. Battre da att gora dom i Thailand for mellan 60-75000 Bath och mycket battre kvalite an har hemma.

de brösten jag sett från thailand har inte varit speciellt vackra. men det är väl kanske undantag..

tycker att akademikliniken gör jättefina bröst! sj fgjorde jag mina på proforma clinic i sthlm. herregud, det tar inte lång tid att spara ihop till om man säger så. fast iofs så har jag jobb och en fin månadslön
Citera
2010-01-19, 20:21
Medlem
Mer OT i den här tråden = Tillsägelse.

OT raderat
//Moderator
Citera
2010-01-20, 03:11
Bannlyst
Brosten i Thailand ar battre an i Sverige och mer an halva priset. Jag har gjort pattar pa 2 brudar i Thailand och kanner over 10 svenska brudar som akt dit och gjort sina. En av dom gjorde tom om sina fran Sverige. Sjukhusen i Thailand ar privata och manga ganger battre an hemma. CBS 60 minutes hade ett inslag om att Bumrungrad hospital i Bangkok tar massa kunder fran Carlifornien for att dom ar sa bra. Har sjalv sytt huvudet dar efter en barfight, mycket duktiga
Citera
2010-01-20, 03:14
Medlem
BabyPinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexpacket
Brosten i Thailand ar battre an i Sverige och mer an halva priset. Jag har gjort pattar pa 2 brudar i Thailand och kanner over 10 svenska brudar som akt dit och gjort sina. En av dom gjorde tom om sina fran Sverige. Sjukhusen i Thailand ar privata och manga ganger battre an hemma. CBS 60 minutes hade ett inslag om att Bumrungrad hospital i Bangkok tar massa kunder fran Carlifornien for att dom ar sa bra. Har sjalv sytt huvudet dar efter en barfight, mycket duktiga

har hört att sjukvården ska vara bättre, men som sagt, dom jag sett är nog undantagsfall. har du gjort tjejers pattar? är du kirurg?
Citera
2010-01-20, 03:27
Bannlyst
Nej jag ar inte kirurg, dooh jag har betalat och varit med. Jag akte runt till 5 olika sjukhus och traffade lakare och fick se deras arbeten. Pa ena sjukhuset ringde doktorn in 2 gamla patienter som fick komma dit och visa(only in Thailand). Dom gor vall 1000gr mer pattar har en hemma, nu for tiden sen Janhi hospital lanserade kampanjen 60 000 Bath och ranteftri avbetalning. Sa har varenda gogo brud silikon. Jag anvande samma Dr pa bada, resultatet blev perfekt. 2 polare lat sina fruar gora hos samma. Pa Bangkok-Pattaya hospital i Pattaya 75 000 Bath och vi bada fick sova i 2 natter pa ett riktigt bra rum. Kan verkligen rekomendera och inga djavla Frankenstein arr under hela brostet, litet 3cm i armhalan.
Citera
2010-01-20, 03:32
Medlem
BabyPinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexpacket
Nej jag ar inte kirurg, dooh jag har betalat och varit med. Jag akte runt till 5 olika sjukhus och traffade lakare och fick se deras arbeten. Pa ena sjukhuset ringde doktorn in 2 gamla patienter som fick komma dit och visa(only in Thailand). Dom gor vall 1000gr mer pattar har en hemma, nu for tiden sen Janhi hospital lanserade kampanjen 60 000 Bath och ranteftri avbetalning. Sa har varenda gogo brud silikon. Jag anvande samma Dr pa bada, resultatet blev perfekt. 2 polare lat sina fruar gora hos samma. Pa Bangkok-Pattaya hospital i Pattaya 75 000 Bath och vi bada fick sova i 2 natter pa ett riktigt bra rum. Kan verkligen rekomendera och inga djavla Frankenstein arr under hela brostet, litet 3cm i armhalan.

du har alltså haft flickvänner som du betalat brösten för? om jag förstår rätt? eller är jag helt ute och cyklar? låter ju skitbra, men om man får komplikationer då? ska man resa hela vägen ner för att få det fixat eller betalar man en full kostnad för en korrigering här i sverige? ärren i armhålan blir nog fina men om bröstfickan är för djup så måste kirurgen ändå lägga ett snitt under bröstet för att sy upp den
Citera
2010-01-20, 04:11
Bannlyst
Alla som jag kanner som gjort har har fatt en sorts forsakring, men jag har ingen aning om hur den funkar hemma. Min forsta tjej gjorde dom 2004 och hon har inte haft nagra som helst problem. Doktorn var valdigt serios, bada mina ex vill gora riktigt stora(dom vagde 38kg och 42kg) Men han stoppade bara in 280, vagrade trots batt ena bruden forsokte muta honomutan att tala om det for mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in