2010-01-18, 23:56
Medlem
TrueCs avatar
Vad fan hände med zaihtaM tråden? satt och f5:ade och så försvann den bara? Hittade den inte i Papperskorgen heller?
2010-01-18, 23:57
Medlem
DanteAlighieris avatar
Den raderades för den var överöst med spam och outning. Over and out.
2010-01-18, 23:57
Medlem
EgggEs avatar
Haha i-lands-flashback-problem..
https://www.flashback.org/showthread.php?t=1104275 En till tråd här skapad 1 minut sedan om detta fenomen... Samma problem för mig Helt borta är ju tråden
2010-01-18, 23:58
Medlem
Kenty-59s avatar
vad handlade tråden om..
2010-01-18, 23:59
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgggE
Haha i-lands-flashback-problem..
https://www.flashback.org/showthread.php?t=1104275 En till tråd här skapad 1 minut sedan om detta fenomen... Samma problem för mig Helt borta är ju tråden

haha ja vafan, trodde att alla trådar finns kvar i historiskt syfte, går dom att bara ta bort?
2010-01-19, 00:00
Medlem
rockandrollas avatar
Inte första gången en tråd bara försvinner...
för några timmar sedan raderades Alla som älskar musik!!!-tråden som anton91 hade dragit igång om sin polares musikvideo. Inget jag sörjer direkt...Men visst är det lite tråkigt med den typen av censur här på FB,
bättre att låsa, städa, arkivera.
Senast redigerad av rockandrolla 2010-01-19 kl. 00:02.
2010-01-19, 00:00
Medlem
Jag hann inte ens läsa klart... Var på sidan 25. Tråden uppdaterades ungefär i samma takt som jag hann läsa den, så jag hade nog iofs aldrig blivit klar.
2010-01-19, 00:01
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
haha ja vafan, trodde att alla trådar finns kvar i historiskt syfte, går dom att bara ta bort?
Jo, nog tycker jag allt att de hade kunnat spara själva tråden, förutom då om det eventuellt hade varit någon outning.
2010-01-19, 00:01
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
vad handlade tråden om..

En kille som startade en tråd för att han satt i skiten p.g.a att han facebooktrollat genom fb, och nu hade han blivit outad.. Men den där tråden gjorde det bara värre
2010-01-19, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Inte första gången en tråd bara försvinner...
för några timmar sedan raderades Alla som älskar musik!!!-tråden som anton91 hade dragit igång om sin polares musikvideo. Inget jag sörjer direkt...Men visst är det lite tråkigt med den typen av censur här på FB,
bättre att låsa, städa, arkivera.
Jag tänkte också på den men jag å andra sidan sörjer då den var otroligt roligt. Förstår inte varför den blev borttagen heller.

"Till Idioten Som Postar Info Om Mig överallt." hette tråden förresten.
2010-01-19, 00:03
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
En kille som startade en tråd för att han satt i skiten p.g.a att han facebooktrollat genom fb, och nu hade han blivit outad.. Men den där tråden gjorde det bara värre
Aha, fan att man missade den då..
Var det han som var så orolig över att han skulle bli polisanmäld i den där numera låsta facebook-tråden..
2010-01-19, 00:04
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dacali
Jag tänkte också på den men jag å andra sidan sörjer då den var otroligt roligt. Förstår inte varför den blev borttagen heller.

Troligvis för att det var en felplacerad tramstråd vars topic hörde hemma ibland YT-länkar eller liknande.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in