• 1
  • 2
2010-01-18, 15:39
Medlem
ajmons avatar
Precis som topic, sidan funkar inte för mig ? Kommer till startsidan ibland men lyckas inte logga in.
Det går även skitsegt att ladda sidan dom få gånger jag kommer till startsidan.
Vad har hänt?
Citera
2010-01-18, 15:43
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajmon
Precis som topic, sidan funkar inte för mig ? Kommer till startsidan ibland men lyckas inte logga in.
Vad har hänt?

Gissar på att servern ligger nere för tillfället, antingen på grund av överbelastning, hackingförsök eller ombygnation.
Citera
2010-01-18, 15:44
Medlem
seven0fnines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajmon
Vad har hänt?

Dem håller på att tanka över all data till en ny server. Stod information om det på deras sida förut. Sedan dess har den varit litet mysko, men det ordnar sig säkerligen strax.
Citera
2010-01-18, 15:52
Medlem
ajmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seven0fnine
Dem håller på att tanka över all data till en ny server. Stod information om det på deras sida förut. Sedan dess har den varit litet mysko, men det ordnar sig säkerligen strax.

Jo men har ju endå varit såhär sen i mitten av förra veckan.
Citera
2010-01-18, 16:39
Medlem
pongos avatar
sidan har ju kommit igång igen, men det måste vara fel på den, liksom förut.
ibland kommer man in, ibland inte.
Jag fick upp sidan för tio minuter sedan efter ett bra tag och då var det 361 inloggade, men sidan fungerade inte när man ska "navigera"
jätteseg att öppna, väl öppnad är den ju lika seg. Alla andra sidor jag besöker är utan anmärkning.

Kan det vara så att deras php? är fel.
Citera
2010-01-20, 00:08
Medlem
Klubb6 funkar inte för mig heller men tur är väl det. Är så jävla trött på den sidan ändå men porrskadad som man är surfar man ändå dit.

Min nya favorit har nu blivit Mer6. Googla eller gå in på www.mer6.se
De uppdaterar sidan titt som tätt och ny funktionalitet dyker upp hela tiden.
Citera
2010-01-20, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrlarre
Klubb6 funkar inte för mig heller men tur är väl det. Är så jävla trött på den sidan ändå men porrskadad som man är surfar man ändå dit.

Min nya favorit har nu blivit Mer6. Googla eller gå in på www.mer6.se
De uppdaterar sidan titt som tätt och ny funktionalitet dyker upp hela tiden.

OJ! Det kostade visst pengar att regga sig. Skippar nog det.
Citera
2010-01-20, 20:45
Medlem
En rolig detalj var att för några timmar, när den nya siten var igång, så var alla filmer publika. Tyvärr gick det ju så segt att man inte kunde få tag på så mycket ändå, men lite kul var det.
Citera
2010-01-20, 20:58
Medlem
pongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bewing77
En rolig detalj var att för några timmar, när den nya siten var igång, så var alla filmer publika. Tyvärr gick det ju så segt att man inte kunde få tag på så mycket ändå, men lite kul var det.

jag har bara fått upp den gamla, sedan flera timmar. Men den är lite seg vissa ggr.
Citera
2010-01-20, 22:28
Medlem
Den nya versionen sög och var ännu segare, men den var uppe några timmar igår, med fri tillgång till allt privat.. var väl när de upptäckte det som de tog ner den igen..
Citera
2010-01-20, 23:50
Medlem
Eftersom den "nya" sidan var så buggig och seg så har dom tagit tillbaka den tidigare versionen igen.
Så nu fungerar det.
Citera
2011-12-05, 20:37
Medlem
Varför är klubb6 så jävla seg och värdelös?
Drar inte dom in massa pengar på folk som betalar för att bli en sån där special medlem och så man kan skicka live meddelanden?

Sidan är ju nere varje dag i princip, går jävligt segt och väldigt ofta sidan inte kan visas så man måste reloada sidan.
Någon som sitter på info om servrarna? Kör dom modem från 90 talet? Sitter ägaren på sidan med miljoner från inkomst från K6 medans det är samma skithårdvara från förra seklet?
Senast redigerad av torteras78 2011-12-05 kl. 21:29.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in