2010-01-18, 09:14
Medlem
TimGunns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Kan du räkna upp några exempel på användbara trådar i Laidback?
Finns väl några trådar för frågeställningar som kan vara användbara. Sedan finns det även mer intressanta trådar. Men det är väl inte det det handlar om? Eller menar du att anledningen till varför det ligger på ett halvår är på grund av kvalité över kvantitet?
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Ujuj, så mycket hat.

Tycker du helt allvarligt att du har lagt fram ett bra argument för att sänka gränsen?
Ja, tycker du dock att DU har lagt fram något överhuvudtaget för att inte sänka? Nej precis, ingen har gjort det.
2010-01-18, 09:20
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimGunn
Finns väl några trådar för frågeställningar som kan vara användbara. Sedan finns det även mer intressanta trådar. Men det är väl inte det det handlar om? Eller menar du att anledningen till varför det ligger på ett halvår är på grund av kvalité över kvantitet?

Jo på sätt och vis eftersom du påstår att man bör få tillgång till dessa "användbara" trådar, så snart som möjligt.
2010-01-18, 09:20
Medlem
clas_ohlssons avatar
Nu väntar jag bara på att TimGunn ska komma med att han minsan vart medlem tidigare med ett annat konto ända sedan 2002, eller än mer, .old tiden (som alla andra nya medlemmar och användare som försöker vinna någon slags egenskapad respekt gentemot andra medlemmar).
2010-01-18, 09:21
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ja, tycker du dock att DU har lagt fram något överhuvudtaget för att inte sänka? Nej precis, ingen har gjort det.

Inte kan du väl vara allvarlig nu? Det är du som vill ha ändring, kom med riktiga argument

2010-01-18, 09:39
Medlem
csts avatar
Laidback är ett privilegium för erfarna flashbackare, hur svårt ska det vara att förstå det? Nu är jag ingen storpostare där, men stämningen skulle helt klart få sig en törn om det släpptes allt för nya rookies.
2010-01-18, 09:41
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Någon förändring är inte aktuellt i dagsläget.

admin4
2010-01-18, 12:23
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Det är iaf vad jag tycker, och jag tycker ni borde lyssna på mig.
Du tycker fel.

Tråd låst

// Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här