2010-01-18, 08:13
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenor
jag håller fan med.

ett halv år är fan för lång tid för ett sådant värdelöst forum som inte har någon som helst poäng förutom att det är ett jävla underhållande förum att sitta och läsa i.

Underhållande må den vara, men så underhållande är den inte. Sedan så är det som så att när folk får vänta ett halvår, så har de värsta spammarna redan gett upp hoppet och gått till ett annat forum för att tramsa.

6 månader är helt ok. Dock så förstod jag inte poängen med att höja inläggsgränsen till 200.

Och, jo jag har tillgång till LB, dock inte med detta konto.
2010-01-18, 08:16
Medlem
TimGunns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Jag skulle inte vara främmande för 24 månader och 1000 inlägg, men det kanske bara är jag.
Citat:
Ursprungligen postat av avan
NEJ. Inte bara du. Även jag. Så spännande är det inte där inne...
Citat:
Ursprungligen postat av blotarn
Laidback är ju Flashbacks /b/ från 4chan. Forumets rövhål. Desto färre människor, desto bättre.
Det är ju era subjektiva och diskriminerande åsikter. Och vad ni säger stödjer ju inte precis ett 6 månaders krav, snarare tvärtom. Ni visar bara att det inte finns någon konkret anledning till varför det är 6 månader. 3 månader är mycket mer rimligt. Jag har konstaterat hög IQ vilket visar att jag vet vad jag snackar om.
2010-01-18, 08:18
Medlem
hmkns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Underhållande må den vara, men så underhållande är den inte. Sedan så är det som så att när folk får vänta ett halvår, så har de värsta spammarna redan gett upp hoppet och gått till ett annat forum för att tramsa.

6 månader är helt ok. Dock så förstod jag inte poängen med att höja inläggsgränsen till 200.

Och, jo jag har tillgång till LB, dock inte med detta konto.
Är inte det emot reglerna ?

Jag tycker att det borde höjas till 12 månader och kräva 400 poster ifall det visar sig att användaren bara startat en massa trams trådar och spammat för att nå LB.
2010-01-18, 08:27
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmkn
Är inte det emot reglerna ?

Jag tycker att det borde höjas till 12 månader och kräva 400 poster ifall det visar sig att användaren bara startat en massa trams trådar och spammat för att nå LB.

Du får har fler konton så länge du inte korspostar etc.

Citat:
1.07. Missbruk av multipla konton är förbjudet

Det kan finnas godtagbara orsaker till att ha multipla konton, men det är inte tillåtet att ha flera användare som diskuterar exakt samma frågor om man inte är öppen med det. Vid misstanke om missbruk ska RP eller PM användas till att meddela moderatorerna om detta, (för att inte riskera bryta mot regel 1.06).

Missbruk av multipla konton, exempelvis att man omväxlande använder flera konton i samma tråd, resulterar i bannlysning av samtliga konton.

Det är inte tillåtet att besöka forumet (inklusive IRC) genom ett alternativt konto ifall man är temporärt eller permanent avstängd.
2010-01-18, 08:28
Bannlyst
Ni som inte har tillgång till LB missar inget speciellt ändå
2010-01-18, 08:45
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimGunn
Det är ju era subjektiva och diskriminerande åsikter. Och vad ni säger stödjer ju inte precis ett 6 månaders krav, snarare tvärtom. Ni visar bara att det inte finns någon konkret anledning till varför det är 6 månader. 3 månader är mycket mer rimligt. Jag har konstaterat hög IQ vilket visar att jag vet vad jag snackar om.

Och det du säger stödjer inte ändring av regeln. Sluta vara en sådan nedrans grinolle och vänta 6 mån som alla andra. Du precis som vi kommer att märka att det inte händer något speciellt häftigt i LB
2010-01-18, 08:48
Medlem
TimGunns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus.
Ni som inte har tillgång till LB missar inget speciellt ändå
Din värdelösa åsikt ok? Jag har tillgång till LB på ett annat konto och det finns en del trådar, även om de är få, som kan vara av intresse och användning.

Än har förövrigt ingen konstruktiv anledning presenterats till fördel för regeln om 6-månader. Varför? För att jag har rätt i min analys. Men Flashback är ju ett bakåtsträvande skitforum med medlemmar som ser förändring utifrån ett pessimistisk och konservativt perspektiv, oavsett om det är en positiv eller negativ förändring.
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Och det du säger stödjer inte ändring av regeln. Sluta vara en sådan nedrans grinolle och vänta 6 mån som alla andra. Du precis som vi kommer att märka att det inte händer något speciellt häftigt i LB
Håll käft. Allt du säger i stöd för nuvarande regeln är att inget häftigt händer där och därför ska man begränsa användarantalet där. Dumfan.
2010-01-18, 08:51
Bannlyst
Citat:
Din värdelösa åsikt ok? Jag har tillgång till LB på ett annat konto och det finns en del trådar, även om de är få, som kan vara av intresse och användning.

Än har förövrigt ingen konstruktiv anledning presenterats till fördel för regeln om 6-månader. Varför? För att jag har rätt i min analys. Men Flashback är ju ett bakåtsträvande skitforum med medlemmar som ser förändring utifrån ett pessimistisk och konservativt perspektiv, oavsett om det är en positiv eller negativ förändring.

Du är en värdelös skräpmänniska vars existens borde upphöra snarast möjligt. Gör världen en tjänst, du vet vad jag talar om. Förövrigt finns det hundratals liknande trådar som denna, lär dig sök nästa gång din jävla pajas.
2010-01-18, 08:55
Medlem
TimGunns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus.
Du är en värdelös skräpmänniska vars existens borde upphöra snarast möjligt. Gör världen en tjänst, du vet vad jag talar om. Förövrigt finns det hundratals liknande trådar som denna, lär dig sök nästa gång din jävla pajas.
Endast en från 2007 eller tidigare, så det är nog du som är en jävla pajas
2010-01-18, 09:01
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Finns en del användbara trådar där, och att vänta ett halvår känns som lite väl mycket. Finns inget som gör 6 månader mer mottagligt gentemot 3 månader, vilket är mer "user-friendly". Det är bara rasism och diskriminering som det är nu. Det är iaf vad jag tycker, och jag tycker ni borde lyssna på mig.
Kan du räkna upp några exempel på användbara trådar i Laidback?
2010-01-18, 09:04
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:

Citat:
Det tror jag så mycket jag vill. Även om du skulle ha ett account i LB så är det verkligen ingen anledning till att sänka gränsen

Håll käft. Allt du säger i stöd för nuvarande regeln är att inget häftigt händer där och därför ska man begränsa användarantalet där. Dumfan.

Ujuj, så mycket hat.

Tycker du helt allvarligt att du har lagt fram ett bra argument för att sänka gränsen?
2010-01-18, 09:11
Bannlyst
Citat:
Endast en från 2007 eller tidigare, så det är nog du som är en jävla pajas

Du är en sur gammal skunk som borde gå och dra något gammalt över dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in