• 5
  • 6
2010-11-18, 21:33
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Menar du att du kommer för snabbt när du går på FKK-klubb? Som jag ser det är det ett fullt hanterbart "problem". Det jag tycker är fördelen med FKK-konceptet är just möjligheten att få prata och umgås lite med tjejerna innan jag bestämmer mig för vem jag vill ha sex med, det minskar risken att vi inte ska klicka på det personliga och sexuella planet, även om det trots det kan skära sig ibland, men risken för det är helt klart mindre om jag fått prata lite med tjejen innan.

Det här med att snacka innan. Jag har inte så stor erfarenhet av FKK men tyckte de var väldigt snabba att fråga om man ville ha sex och ville ha ett svar på det ganska snabbt. Iofs föreslog jag aldrig att vi skulle snacka lite först och se hur det kändes. Men det kändes lite som att de inte ville slösa tid i onödan. Jag hade gillat om de hade gått lite lugnare fram. Däremot om man sa att man var på så var det ingen brådska.
Citera
2010-11-19, 07:03
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Det här med att snacka innan. Jag har inte så stor erfarenhet av FKK men tyckte de var väldigt snabba att fråga om man ville ha sex och ville ha ett svar på det ganska snabbt. Iofs föreslog jag aldrig att vi skulle snacka lite först och se hur det kändes. Men det kändes lite som att de inte ville slösa tid i onödan. Jag hade gillat om de hade gått lite lugnare fram. Däremot om man sa att man var på så var det ingen brådska.

Det är rätt olika från tjej till tjej. Förmodligen uppmärksammade du huvudsakligen de tjejer som syns och märks mest (dvs är allra snyggast), och de som raggar som hårdast på de manliga gästerna. Flera av tjejerna som ligger/sitter och slappar på sofforna längs väggarna är ofta lugnare och inte lika på. Dessa är väl värda att ägna tid och uppmärksamhet åt.
Citera
2010-11-19, 10:52
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Det är rätt olika från tjej till tjej. Förmodligen uppmärksammade du huvudsakligen de tjejer som syns och märks mest (dvs är allra snyggast), och de som raggar som hårdast på de manliga gästerna. Flera av tjejerna som ligger/sitter och slappar på sofforna längs väggarna är ofta lugnare och inte lika på. Dessa är väl värda att ägna tid och uppmärksamhet åt.

Ok, tack för tipset. Och det kanske är logiskt att kolla efter de som är mer passiva om jag vill ha en tjej som är mer passiv i sexet sen. Har upplevt att flera haft stort kontrollbehov och inte kunnat slappna av och bara låta sig bli knullade. Och man har ju inte mkt tid på sig för att få dem att slappna av. Kommer känna mig fram mer om det blir ett nytt besök där. Plus ställa fler frågor innan.
Citera
2010-11-19, 11:07
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Ok, tack för tipset. Och det kanske är logiskt att kolla efter de som är mer passiva om jag vill ha en tjej som är mer passiv i sexet sen. Har upplevt att flera haft stort kontrollbehov och inte kunnat slappna av och bara låta sig bli knullade. Och man har ju inte mkt tid på sig för att få dem att slappna av. Kommer känna mig fram mer om det blir ett nytt besök där. Plus ställa fler frågor innan.

Att en tjej raggar på ett passivt sätt behöver inte betyda att hon även är passiv i sexet. Vissa ser ut som snälla änglar men kan skifta karaktär högst påtagligt väl inne i privatrummet. Just därför kan det vara en fördel att snacka och umgås med tjejen i fråga innan ni hastar iväg till ett privatrum. Vill hon inte göra det utan är stressad och närmast aggressiv, och vill gå till ett privatrum direkt, så tycker jag det är bättre att leta upp en annan tjej. Man får dock räkna med att man trots detta ibland inte klickar sexuellt med vissa tjejer, men det här tillvägagångssättet minskar i alla fall den risken något.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in