2004-02-27, 14:13
Medlem
hheh det är lite jobbigt i skolan nu

har lite mycket att stå i. kan skicka koden senare när det lugnat ner sig
Citera
2004-02-27, 16:32
Medlem
Skulle gärna vilja ha också
Citera
2004-03-01, 16:06
Medlem
Skulle gärna ha koden jag o
Citera
2004-03-02, 00:16
Medlem
LonErs avatar
Är det koden som är kruxet? Den är ju rena barnleken. Allt ni behöver är ett cgi-script som skickar det som fylls i i rutorna på spoof-sidan till er e-postadress. (Er anonyma e-postadress till vilken ni aldrig loggat in hemifrån etc, naturligtvis) Niklasson.net, exempelvis, tillhandahåller ett dylikt script. Det enda ni egentligen behöver göra är att robba Lunarstorm på html-koden, och sedan ändra adressen i <form>-taggen.
Citera
2004-03-02, 17:32
Medlem
Problem?

Jag har gjort en egen sida dock inte i det syftet som ni använder det, men iallafall så vill jag inte att det kommer upp en ruta där det står: att detta formulär kommer att skickas via e-post??? hur får jag bort det?
Citera
2004-03-02, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ucmetrue2
Hmmm blev någe kruxx med min gamla användare

om ni vill göra samma sak så öppna hosts filen.

den heter bara

Hosts

skriv ditt ip och sen mellan slag dns

typ

123.123.123.123 www.lunarstorm.se

heh.. la ner servern fick en massa skit brev till min password email

om ni vill ha ett bra email script ... http://www.javascript.nu/cgi4free/

det använder jag...... vill ni att jag ska skicka min kod från min fake lunar så pm ME = )
Skicka gärna koden till mig :> Lät riktigt kul det där.
Citera
2004-03-02, 19:14
Medlem
LonErs avatar
Rutan kommer upp för att du valt "mailto:" i <form>-fältet. Du måste använda ett script, och använda Get eller Post istället för mailto. Annars, beroende på användarens webbläsarinställningar, tvingar du denna att använda t ex Hotmail eller Outlook.
Citera
2004-03-02, 23:49
Medlem
snousers avatar
Jag får inte det där med host filen att funka. bytte skrev flashbacks ip först och sedan www.leta.se men detta funka inte förljande felmedelande kom upp 'Website not configured' och detta är lite fel tror ja.
Citera
2004-03-04, 18:49
Medlem
Jag hade ett fakelunar en gång i tiden, innan dom ändrade designen. Jag är tacksam om jag får ett pm med koden, så jag slipper "uppfinna hjulet en gång till".
Citera
2004-03-04, 19:00
Medlem
fredde_coolings avatar
Detta kan låta tjatigt men JAG SKULLE BLI JÄTTE GLAD FÖR ETT PM MED KODEN I
Citera
2004-03-04, 19:14
Medlem
snousers avatar
dom som vill ha koden kan väll ta och göra en skärv. det är bar att öppna sidan i frontpage och så har du i klar text ()
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in