Är det koden som är kruxet? Den är ju rena barnleken. Allt ni behöver är ett cgi-script som skickar det som fylls i i rutorna på spoof-sidan till er e-postadress. (Er anonyma e-postadress till vilken ni aldrig loggat in hemifrån etc, naturligtvis) Niklasson.net, exempelvis, tillhandahåller ett dylikt script. Det enda ni egentligen behöver göra är att robba Lunarstorm på html-koden, och sedan ändra adressen i <form>-taggen.
Jag har gjort en egen sida dock inte i det syftet som ni använder det, men iallafall så vill jag inte att det kommer upp en ruta där det står: att detta formulär kommer att skickas via e-post??? hur får jag bort det?
Rutan kommer upp för att du valt "mailto:" i <form>-fältet. Du måste använda ett script, och använda Get eller Post istället för mailto. Annars, beroende på användarens webbläsarinställningar, tvingar du denna att använda t ex Hotmail eller Outlook.
Jag får inte det där med host filen att funka. bytte skrev flashbacks ip först och sedan www.leta.se men detta funka inte förljande felmedelande kom upp 'Website not configured' och detta är lite fel tror ja.
Jag hade ett fakelunar en gång i tiden, innan dom ändrade designen. Jag är tacksam om jag får ett pm med koden, så jag slipper "uppfinna hjulet en gång till".
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!