När jag går in på Flashback vill min dator stoppa mej, anledningen är säkerheten.
När jag trots det väljer gå hit får jag meddelande om ett certifikatfel.
Det samma händer när jag klickar på en länk, då får jag säkerhets skylten och rekomendationen att stänga.
Uppe bredvid adressfältet finns ett litet medelande om certifikatfel, och när jag väljer visa certifikat kommer det upp att giltighetstiden för certifikatet gick ut 100110.
Vad innebär detta för risker för mej som användare?
Hade samma fel för ungefär 10 minuter sedan fick certifikatfel och när jag valde att gå in på sidan även fast det var certifikatfel så kom jag till en tom vit sida där det endast stod flashback uppe i vänstra övre hörnet.
Men det verkar funka nu så jag antar att det endast var något tillfälligt.
Flashback var konstigt för mig igår under dagen, hela sidan föll ihop pga certifikatfel.
Det var min dator som fått för sig att det var 1970-tal...
Nu har datorn insett att det är 2010 och sidan fungerar som den ska igen.
Nu har jag ändrat på datumet på min dator men det vägrar fortfarande inte att fungera, finns det mer jag ska göra för att fixa det här? Jag kan inte ens använda msn pga det här
Samma problen här med Certifikatfel+ msn funkar ej.
Vissa sidor kan jag gå in på vissa inte, sökfältet blir rosa å Certifikatfel dyker upp.
Kolla klockan å den visade datum 2001, fixat det men problem kvar står.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!