2010-01-15, 13:43
Medlem
ZhongNanHais avatar
Jag har installerat windows 7 p en partition, men nr jag skulle lgga till drivrutinerna frn mac, genom att stta in leopardskivan och kra setup.exe s sger windows att bootcamp har kompabilitetsproblem. jag fr felmeddelandet:

Bootcamp:
ett ovntat fel uppstod nr det hr paketet installerades. Kanske har ett fel uppsttt i paketet. Felkod 2229

och sedan stnger det ner....
drivrutiner behvs fr att f ljud.... ven musplattan funkar rtt kasst i windows (kan inte hgerklicka bla.)

ngon som vet en lsning?

alternativt vet var man kan f tag p drivrutiner fr macbook nr man kr windows 7....
2010-01-15, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZhongNanHai
Jag har installerat windows 7 p en partition, men nr jag skulle lgga till drivrutinerna frn mac, genom att stta in leopardskivan och kra setup.exe s sger windows att bootcamp har kompabilitetsproblem. jag fr felmeddelandet:

Bootcamp:
ett ovntat fel uppstod nr det hr paketet installerades. Kanske har ett fel uppsttt i paketet. Felkod 2229

och sedan stnger det ner....
drivrutiner behvs fr att f ljud.... ven musplattan funkar rtt kasst i windows (kan inte hgerklicka bla.)

ngon som vet en lsning?

alternativt vet var man kan f tag p drivrutiner fr macbook nr man kr windows 7....

Boot Camp Windows Drivers - 3.0 [Intel]. Finns p vissa torrensiter ssom Brokenstones. Tror de e den du behver installera fr att f fungerande drivrutiner i Windows 7. Jag vet faktiskt inte, har installerat de dr och de fungerade d p min.
2010-01-16, 18:22
Medlem
Hispers avatar
Finns ingen anledning att starta en ny trd fr varje Bootcamp frga som kommer.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=495126

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in