Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-15, 13:43
Medlem
ZhongNanHais avatar
Jag har installerat windows 7 på en partition, men när jag skulle lägga till drivrutinerna från mac, genom att sätta in leopardskivan och köra setup.exe så säger windows att bootcamp har kompabilitetsproblem. jag får felmeddelandet:

Bootcamp:
ett oväntat fel uppstod när det här paketet installerades. Kanske har ett fel uppstått i paketet. Felkod 2229

och sedan stänger det ner....
drivrutiner behövs för att få ljud.... även musplattan funkar rätt kasst i windows (kan inte högerklicka bla.)

någon som vet en lösning?

alternativt vet var man kan få tag på drivrutiner för macbook när man kör windows 7....
2010-01-15, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZhongNanHai
Jag har installerat windows 7 på en partition, men när jag skulle lägga till drivrutinerna från mac, genom att sätta in leopardskivan och köra setup.exe så säger windows att bootcamp har kompabilitetsproblem. jag får felmeddelandet:

Bootcamp:
ett oväntat fel uppstod när det här paketet installerades. Kanske har ett fel uppstått i paketet. Felkod 2229

och sedan stänger det ner....
drivrutiner behövs för att få ljud.... även musplattan funkar rätt kasst i windows (kan inte högerklicka bla.)

någon som vet en lösning?

alternativt vet var man kan få tag på drivrutiner för macbook när man kör windows 7....

Boot Camp Windows Drivers - 3.0 [Intel]. Finns på vissa torrensiter såsom Brokenstones. Tror de e den du behöver installera för att få fungerande drivrutiner i Windows 7. Jag vet faktiskt inte, har installerat de där och de fungerade då på min.
2010-01-16, 18:22
Medlem
Hispers avatar
Finns ingen anledning att starta en ny tråd för varje Bootcamp fråga som kommer.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=495126

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in