2010-01-14, 10:48
Medlem
DanteAlighieris avatar
Inatt så drömde jag något konstigt, ingen invecklad lång dröm utan den vara bara kort och konstig. Jag drömde nämligen om Kausti, Flashback-användaren! Det var så simpelt som att jag satt i ett rum med ett antal andra personer, vi tittar på frågesport på teven. Frågan "Vad heter bysthållare på franska" kommer upp och jag reser mig upp och vrålar Kausti. Enligt frågesporten i drömmen så var jag nära när jag ser att Kausti inte finns som alternativ men att Coustier är rätt svar. Nu har jag inte kollat upp om det är rätt svar... men men. Någon som har drömt något liknande, alltså drömmar som inkluderat Flashback-användare?

edit: Kausti är alltså en användare på detta forum.

Denna tråden kanske ligger fel men då ber jag gärna att mod flyttar!
Senast redigerad av DanteAlighieri 2010-01-14 kl. 11:37.
Citera
2010-01-14, 10:53
Medlem
hembränts avatar
Hah, fin dröm du!

Nja, har väl inte drömt något speciellt om någon FB-are... Kanske jandi då, för jag gissar på att hon är vacker
Citera
2010-01-14, 10:53
Medlem
clappers avatar
Paranomala fenomen?
Du tillbringar förmodligen för mycket tid på detta forum om du drömmer om användarna...

Skicka PM o kör blind date vet jag
Citera
2010-01-14, 11:36
Bannlyst
Hahahaha, jag har faktiskt drömt att jag kom till ett stort hus, nästan som en borg, där det stog flashback på utanför, jag gick in och mer och mer folk började komma in. Allt från fjolliga killar med dålig humor till den mest skabbiga knarkaren, då och då kommer det in brudar, endel ser ut som spöken, andra ganska normala. Minns speciellt en svarthårig kvinna, med bara svarta kläder.

Vi hade trevligt, tyckte jag iallafall. Så finns det något svarthårig och svartklädd kvinna här:

hahahaha
Citera
2010-01-14, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Inatt så drömde jag något konstigt, ingen invecklad lång dröm utan den vara bara kort och konstig. Jag drömde nämligen om Kausti, Flashback-användaren! Det var så simpelt som att jag satt i ett rum med ett antal andra personer, vi tittar på frågesport på teven. Frågan "Vad heter bysthållare på franska" kommer upp och jag reser mig upp och vrålar Kausti. Enligt frågesporten i drömmen så var jag nära när jag ser att Kausti inte finns som alternativ men att Coustier är rätt svar. Nu har jag inte kollat upp om det är rätt svar... men men. Någon som har drömt något liknande, alltså drömmar som inkluderat Flashback-användare?

Enligt wikipedia så heter bysthållare Soutien-gorge på Franska.

Citat:
Ursprungligen postat av kletis
Hahahaha, jag har faktiskt drömt att jag kom till ett stort hus, nästan som en borg, där det stog flashback på utanför, jag gick in och mer och mer folk började komma in. Allt från fjolliga killar med dålig humor till den mest skabbiga knarkaren, då och då kommer det in brudar, endel ser ut som spöken, andra ganska normala. Minns speciellt en svarthårig kvinna, med bara svarta kläder.

Om en sådan plats hade funnits i verkligheten skulle jag besöka den genast!

Förövrigt så tycker jag inte att tråden hör hemma i paranormala fenomen, men den förtjänar att leva vidare.

Edit: Ska kanske tillägga att jag själv aldrig har drömt om Flashback.
Senast redigerad av Cobalt 2010-01-14 kl. 12:43.
Citera
2010-01-14, 12:37
Medlem
Kaustis avatar
sicken jävla ära
Citera
2010-01-14, 15:38
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobalt
Enligt wikipedia så heter bysthållare Soutien-gorge på Franska.

Om en sådan plats hade funnits i verkligheten skulle jag besöka den genast!

Förövrigt så tycker jag inte att tråden hör hemma i paranormala fenomen, men den förtjänar att leva vidare.

Edit: Ska kanske tillägga att jag själv aldrig har drömt om Flashback.

Det är ju nästan nära!

Mjo, men visste inte riktigt vart jag skulle posta den. Förslag?

Vad handlade din dröm om då?

Kausti, visst är det
Citera
2010-01-14, 15:40
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Inte direkt om användare, men drömt om saker jag läst i trådar har väl hänt.

Dock så scannade jag Mondo, gore och bizarre-forumet under 3h igår.
När jag skulle somna inatt fick jag anstränga mig för att tänka på något annat så jag inte skulle drömma om vad jag sett.
Citera
2010-01-14, 22:13
Medlem
Snitz3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Inte direkt om användare, men drömt om saker jag läst i trådar har väl hänt.

Dock så scannade jag Mondo, gore och bizarre-forumet under 3h igår.
När jag skulle somna inatt fick jag anstränga mig för att tänka på något annat så jag inte skulle drömma om vad jag sett
.

det har man varigt med om några gånger !
nej har dock aldrig drömt om fb
Citera
2010-01-14, 23:41
Medlem
Jag har drömt att jag träffade admin, köpe en glass till han .

Sen hamnade jag på finalbord i en pokerturnering live, till höger om malik.

Fan han kommer köra över mig totalt tänke jag, första handen så fick jag pocketkungar. Sen vaknade jag .
Citera
2010-01-14, 23:44
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
… Frågan "Vad heter bysthållare på franska" kommer upp och jag reser mig upp och vrålar Kausti. …
Hahaha!
Citera
2010-01-15, 08:15
Medlem
Är det här nån slags raggtråd eller liknade?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in