2010-01-16, 07:11
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Jag blev misshandlad av 3 djinner när jag rotade runt i en gammal ABF-kursgård utanför Laxå för ett par år sen
Oh, så otroligt! Jag är helt övertygad om att du inte fått för dig något, och givetvis talar du sanning. Det är så häftigt! Verkligen läckert!

Jag förstår mig inte på männsiskor som tvivlar på upplevelser likt denna. Varför kan man inte bara tro på vad andra säger, och på att deras upplevelser verkligen är händelser?
Citera
2010-01-16, 07:14
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormaJean
...jag själv är väldigt känslig mot denna "energi" och har känt av andar...
Har du ens funderat på att det kan vara något psykiskt?
Citera
2010-01-16, 15:15
Medlem
Redbloods avatar
Spännande!

I närheten av där jag bodde förut så finns ett dagis där det spökade. Samma grej där, ingen var kvar själv på kvällen osv.
Eftersom jag är medlem i en spökjägar förening så bestämde vi oss för att undersöka stället nattetid.
Jag jobbade som städare där så att komma in var inget problem.
Mobilkamera suger om man vill ta bra bilder utan vi hade digitalkamera, digital filmkamera och en inspelningsapparat för att fånga upp eventuella ljud i ett rum där vi inte befann oss för tillfället.
Vi börjar då alltid med att sätta oss lugnt i hallen på bottenvåningen och bara lyssna efter ljud och sen försöka särskilja naturligt förekommande ljud från eventuellt oförklarliga...
Citera
2010-01-16, 16:21
Medlem
Jospans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redblood
Spännande!

I närheten av där jag bodde förut så finns ett dagis där det spökade. Samma grej där, ingen var kvar själv på kvällen osv.
Eftersom jag är medlem i en spökjägar förening så bestämde vi oss för att undersöka stället nattetid.
Jag jobbade som städare där så att komma in var inget problem.
Mobilkamera suger om man vill ta bra bilder utan vi hade digitalkamera, digital filmkamera och en inspelningsapparat för att fånga upp eventuella ljud i ett rum där vi inte befann oss för tillfället.
Vi börjar då alltid med att sätta oss lugnt i hallen på bottenvåningen och bara lyssna efter ljud och sen försöka särskilja naturligt förekommande ljud från eventuellt oförklarliga...
Hur slutade det då?
Citera
2010-01-17, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jospan
Hur slutade det då?

eftersom han inte skrev något mer så slutade det nog med det vi alla redan vet.
Inga autentiska ljud eller bilder, men jag hörde en "knackning"
Citera
2010-01-22, 18:26
Medlem
Red Machines avatar
Ligger förskolan måhända i Sandviken och heter Takläggarens förskola?
Citera
2010-01-22, 21:17
Medlem
Ändå önskar jag at folk skrev att inte ett jävla skit hände, det är mer ärligt på nåt sätt att avsluta en sån här tråd.

För det mesta händer inget skulle jag tro i alla dessa fall.
Citera
2010-01-22, 21:24
Medlem
constants avatar
Alla borde väl inse att spöket tog honom.
Citera
2013-04-04, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Men djinner lever ju mest i öknen och vid gravplatser och ruiner och som jag begrep det var väl förskolan nybyggd

Vad har det varit på platsen tidigare då? Har det varit ett gammalt torpställe?

http://paranormal.se/topic/djinn.html

Hahahaha! Jinner lever som oss människor, så dom befinner sig överallt vilken tid som helst. De finns muslimer, judar, kristna etc.. Så dom befinner sig överallt
Citera
2013-04-05, 06:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Esmanathalie
Hahahaha! Jinner lever som oss människor, så dom befinner sig överallt vilken tid som helst. De finns muslimer, judar, kristna etc.. Så dom befinner sig överallt
Tror ni på jinner?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in