2010-01-13, 22:07
Medlem
Xqizs avatar
Kom inte på bättre rubrik.
Kunde inte formulera mig fram till rätt ord för att använda Sök...

Nu till min fråga.
När man har gjort 200+ inlägg och har vara med X antal månader får man ju tillgång till Laidback.. Finns det fler än Laidback där man tex behöver 1000 m.m?
Om det nu ska vara en "hemlighet" så kan jag förstår det. Bara något roligt att veta.
2010-01-13, 22:11
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xqiz

Nu till min fråga.
När man har gjort 200+ inlägg och har vara med X antal månader får man ju tillgång till Laidback.. Finns det fler än Laidback där man tex behöver 1000 m.m?
Om det nu ska vara en "hemlighet" så kan jag förstår det. Bara något roligt att veta.

Det finns redan otaliga trådar om detta och tror det står utanför en tråd någonstans också men för att besvara din fråga så har du till exempel Passwords med lösenord till diverse porrsidor som låses upp efter 500 inlägg
2010-01-13, 22:11
Medlem
_abous avatar
Sök lite så hittar du.
Kan säga att ja, det finns fler "hemliga" delar.
2010-01-13, 22:13
Medlem
najass avatar
Det finns en FAQ överst i detta forum. Rent generellt är den bra att snoka lite i. Din specifika fråga avhandlas i följande inlägg/länk:
https://www.flashback.org/showpost.php?p=20186782&postcount=4
2010-01-13, 22:19
Medlem
zwoigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xqiz

Nu till min fråga.
Kan Någon Yttra Poesi På Lingvistiskt Intressant Norskt Gammelmål, så får denne person tillträde till en mycket intressant forumdel.
2010-01-13, 22:28
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irmscher
Knyppling?

Det finns inget knypplingsforum.
2010-01-13, 23:39
Medlem
Orzions avatar
Får se om någon svarar innan tråden hinner låsas. Av ren nyfikenhet finns det något special forum för gammla moderatorer?
2010-01-14, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Får se om någon svarar innan tråden hinner låsas. Av ren nyfikenhet finns det något special forum för gammla moderatorer?
Nej.
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Knyppling finns och mods har i alla tider gjort sitt bästa för att förneka dess existens.
Ta av foliehatten nu
2010-01-14, 00:11
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thiesen
Det gör det visst!!!
Nej, det finns inget knypplingsforum.
2010-01-14, 00:40
Medlem
z4ranoffs avatar
Nu blev det spännande.
2010-01-14, 00:43
Medlem
Herr_Oins avatar
Men det var då själva fan...

Ännu en sådan här tråd!? Vad fan tror ni egentligen? Läs den eminenta FAQ:en som najas så vänligt redan har förklarat för er så blir ni lite klokare. Och för vad som känns som miljonte gången: varför är det ett sådant jävla snack om knyppling?
2010-01-14, 00:45
Medlem
orkarNs avatar
Sluta tramsa nu. Det finns inget knypplingsforum, ni vet att ÅG blir arg när ni håller på såhär. TS: sök and you shall find.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in