2010-01-13, 15:20
Medlem
Ber om urskt om trden finns, har lst men fattar noll. Jag har inte ett live konto men vill lira systemlink med min bror, bda har headset. Hur fr man det att funka? ni fr grna ta bort trden nr den r besvarad!
Citera
2010-01-13, 15:23
Medlem
toffeltjuvens avatar
bara att koppla i dem vl, r det trdlsa s fr du ska s xboxen hittar dem
Citera
2010-01-13, 15:26
Medlem
dom r ikopplade, i xbox handkontrollen? men sen, hur gr man sen fr att f dom att funka? stter p headsettet men det hnder inget, man varken hr eller kan prata? mste man aktivera headsetet p xboxet eller i options eller?
Citera
2010-01-13, 15:29
Medlem
Abughosts avatar
Kolla knappen lite ner p "sjlva" sladden, Om du drar upp den blir den antingen grn/orangerd, och du ska ha den s du ser grnfrg.
Hoppas det lser sig..
Citera
2010-01-13, 15:30
Medlem
det r exakt det jag har gjort, suttit den p grn, men det funkar inte? mste man gra nt med att bjuda in honom eller varfr funkar det ej?
Citera
2010-01-13, 16:37
Medlem
Luposs avatar
Fr att snacka via live mste man bjuda in varandra, detta kanske inte gr ifall man kr LAN? Mnga spel har dock automatisk chat, s snart man str i samma lobby eller joinar samma session med headset inkopplat br man f kontakt i.s.f.

Funkar det inte direkt nr ni joinar s tror jag att det kan bli svrt att f det att funka via LAN, men jag r inte 100 % sker...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in