Inte så mycket att gå på men en svart tjej....rätt snygg vill jag minnas...i denna scen så har hon något grönt på sig. Hon är mest passiv i bakgrunden i denna scen som jag har för mig är en bukkakescen med en vit tjej. Inte för att scenen var så fantastisk men kom att tänka på det idag och det gör mig lite irriterad att jag inte kommer på vem hon är....fick för mig att scenen var från American Bukkake men hittade inget där...någon som trots den veka beskrivningen vet viken tjej det detta är??
Då jag såg denna scen så stod svaret på vem det var i kommentarerna men minns ej :S
Kan det ha varit "CumOnHerFace med Arizona (Gelatin Gangbang)? Det finns en svart tjej med i det klippet som mestadels håller sig i bakgrunden.
Nä men bra tänkt! Jag var oxå inne på at det kunde varit COHF...fan irriterande asså! Ingen big deal men har fått detta på skallen och kan inte släppa det förrän jag kommer på vem det är
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!