• 1
  • 2
2010-05-18, 23:37
Medlem
Men snälla nån, kan man trippa på skiten eller är det en påse sand man får? Vill komma till en annan dimension på andra sidan galaxen i kalle ankas ankeborg (där lsd/svamp aldrig varit stark nog för) så att man kanske blir avskräckt så att man kan börja gilla värkligheten igen...
Senast redigerad av MuskelCan 2010-05-18 kl. 23:41.
Citera
2010-05-18, 23:49
Medlem
qwertass avatar
Är nog inget fel på kvaliten i kitten är nog bara att doserna är för små. prova 2 paket så ska du nog komma till ankeborg.
Citera
2010-06-02, 20:09
Medlem
strategasiats avatar
jag befinner mig nu i nordvastra peruoch undrar var jag kan fa den basta ayan, Iqitos hade jag garna akt till om det inte hade varit sa langt, cusco ligger ju pa vagen men jag oroar mig for kvaliten..
Citera
2010-08-07, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pipparn
Haha. Har vart inne i samma butik for nan manad sen bara.
Om man nu vill uppleva ayahuasca pa riktigt rekommenderar jag att man drar till typ Iquitos ist.
www.refugioaltiplano.com rekommenderas starkt!

En given vinnare är att åka ner till Iquitos och träffa de som hållit på med den helande medicinen Ayahuasca i många många år. Jag har självt varit nere på Refugio Altiplano ett par år i sträck och kan mycket varmt rekommendera stället. Det ligger på ett stort naturreservat och av de shamanska healingcenters jag varit på, har detta, i min mening, den starkaste medicinen som fungerar på det djup man kan förvänta sig av denna magiska dryck.
Sidan skall vara url]www.refugio-altiplano.com[/url]
Citera
2010-08-07, 22:00
Medlem
Hur e ruset på mimosa och maoi vs tex lsd och svamp?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in