• 5
  • 6
2010-01-20, 16:08
Medlem
rockandrollas avatar
Har kollegan sett tråden? Brukar inte slänga ur mig med moralkakor men om ni dosar på arbetstid så passa er så ni inte drar ner varandra för djupt.
Citera
2010-01-21, 09:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Dosar ni på arbetstid?

Det blir inte bra i längden

Nej nej, men det är roligare att jobba med någon som man kan snacka normalt med.
Citera
2010-01-21, 15:18
Medlem
Raktuppianuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenunderliv
Nej nej, men det är roligare att jobba med någon som man kan snacka normalt med.
Fast bara för att ni båda brukar amfetamin betyder det inte att ni är lika som personer, en tanke bara.
Men jag tycker ändå det är lite kul att du hittat en ny vän du kan umgås med på arbetsplatsen, var kul och kika i den här tråden.
Citera
2010-01-24, 22:20
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktuppianuz
Fast bara för att ni båda brukar amfetamin betyder det inte att ni är lika som personer, en tanke bara.
Men jag tycker ändå det är lite kul att du hittat en ny vän du kan umgås med på arbetsplatsen, var kul och kika i den här tråden.

Något jag upptäckte rätt tidigt då jag hamna i landet amfetamin var att alla tjackisar jag träffade, umgicks och pundade med kom man bra överens med och man hade samma intressen (punda ihop allt från elektronik till pyssel o knåp till att kolla strippor)

Men men alla kanske inte har lika tur, eller lika kul... som dom säger finns idioter inom alla kategorier
Citera
2010-01-25, 13:46
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Har kollegan sett tråden? Brukar inte slänga ur mig med moralkakor men om ni dosar på arbetstid så passa er så ni inte drar ner varandra för djupt.

Det är ju alltid kul att påbörja fredagmorgonen med en lina innan jobbet och jobba sej uppåt under dagen tills man kommer hem. Nu har jag också sån tur att jag jobbar med två tjackisar

Givetvis ska man inte dosera i veckorna då man jobbar, då jobbar man inte länge

Grattis TS till din nye vän.
Citera
2010-01-25, 15:10
Medlem
Fan va fett...
Kul för er.

Jag skrattade faktiskt till av lycka där lite
Tänk om man varit tjackpundare och hittar sig en pundarvän på jobbet...

Fan va soft...
Citera
2010-01-25, 16:20
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tukotih
Fan va fett...
Kul för er.

Jag skrattade faktiskt till av lycka där lite
Tänk om man varit tjackpundare och hittar sig en pundarvän på jobbet...

Fan va soft...

Sverige är sånt jävla tjackland så jag kan lova dej att du har både en & 2 pundar arbetskamrater
Citera
2010-01-27, 20:38
Medlem
redbean87s avatar
Nosade precis till mig tråden, fan vad kul o läsa hela storyn!

Vet själv hur det är att hitta en tjack kompis! ^^

Så grattis och had't kul på jobbet!
Cheers
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in