• 1
  • 2
2010-01-12, 17:34
Medlem
TireFires avatar
Kom in på morsans BBB utan problem men med mitt Bahnhof har det strulat hela dagen. Börjar lacka ur på allvar nu.
Citera
2010-01-12, 17:52
Medlem
MrBasss avatar
Kommer inte åt med BBB!
Citera
2010-01-12, 18:17
Medlem
Comhem.. kan fortfarande inte komma åt sidan.. är det skäligt att ens banksida utan förvarning ska vara nere i 8 timmar!?
Citera
2010-01-12, 18:35
Medlem
TireFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dudrik
Comhem.. kan fortfarande inte komma åt sidan.. är det skäligt att ens banksida utan förvarning ska vara nere i 8 timmar!?

Nej det är rent ut sagt förjävligt och kompensation borde vara på sin plats men det kan man ju bara drömma om. Har en som försöker sätta in pengar till mig men inte ens det funkar. "Mottagarkontot finns inte" får han som svar. Förbenade idioter!
Citera
2010-01-12, 18:38
Medlem
maganfoxs avatar
Nu har pengar kommit in som ej fungerade förut till mitt konto, men jag kommer fortfarande inte in på internet banken
Citera
2010-01-12, 18:51
Medlem
TireFires avatar
Nu vaknade visst schimpanserna på IT-teknikavdelningen för mig iaf. Fan på tiden!
Citera
2010-04-12, 01:15
Medlem
KlausDaimlers avatar
Nu kan inte jag logga in på Swedbank. Kan någon annan vara vänlig och testa så jag får veta om det bara är för mig som det strular?
Citera
2010-04-12, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausDaimler
Nu kan inte jag logga in på Swedbank. Kan någon annan vara vänlig och testa så jag får veta om det bara är för mig som det strular?

Kommer inte heller in.

Detta kommer upp : För många utestående anrop & Banken kan bara hantera ett anrop i taget.
Citera
2010-04-12, 01:36
Medlem
KlausDaimlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister.
Kommer inte heller in.

Detta kommer upp : För många utestående anrop & Banken kan bara hantera ett anrop i taget.
Okej. Skönt att det inte bara är jag då. Får ta och försöka igen imorgon.

Tack för hjälpen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in