Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-18, 16:28
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avlid86
Jag kan kissa med full stånd då min dåvarande flickvän tyckte det var något jag skulle träna på. Sen när hon red mig så böjde hon sig framåt och viskade i mitt öra att hon vill känna mitt kiss i henne. När hon kände hur hon började fyllas så kissade hon samtidigt. Så sjukt upphetsande för oss båda. Vi använde oss av latexlakan med höjda kanter så sängen inte blev blöt.
Tycker allt med wet lekar är upphetsande och drömmer om att träffa en tjej som tycker samma.

Så du lyckades med stånd kissa på begär?
Citera
2025-06-18, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Så du lyckades med stånd kissa på begär?

Yes. När jag sa att jag skulle på toa så brukade hon alltid följa med och suga tills jag var hård innan hon lät mig kissa. Tog ca månaden innan jag klarade av att kissa med full är stånd. Och dricker man tillräckligt mycket så är det bara att slappna av och låta det flöda.
Citera
2025-06-26, 03:06
Medlem
Brukar göra det emellanåt med sambon, love it. Hon älskar när jag slickar efteråt
Citera
2025-07-07, 12:34
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Är det nån här som har testat att kissa i fittan? Det är helt underbart. Jag och min tjej testade det för första gången för rätt länge sen, men sen dess har det inte blivit av på ett tag. Men nu gjorde vi det igen igår. På badrumsgolvet med handdukar under knäna på henne. Doggystyle. Sån känsla att tömma blåsan inne i henne. Känna hur det blir varmt. Och tryck. Nästan så att kuken pressas ut av trycket. Man får hålla emot. För henne kittlade kisset skönt. Sen pullade hon sig medan jag fortsatte att knulla henne. När det gick för henne så drog sig fittan samman så kisset pressades ut och sköljde varmt över min pung och våra ben. Sån känsla! Detta rekommenderas starkt. En annorlunda och mycket skön upplevelse. Längtar redan till nästa gång vi gör det. :-)

Riktigt råsexigt!!! Jag har faktiskt inte testat det... Men nu blev jag sugen.
Citera
2025-07-08, 13:30
Medlem
Jag brukar smeka frun när hon kissar i duschen medan jag runkar. Ibland kissar jag på henne först, och ibland stoppar jag in kuken medan jag kissar, om den är hård nog.
Citera
2025-08-30, 09:47
Medlem
Var ihop med en Norska för många är sedan,jag sprutade väldigt mycket sperma då, och hon älskade när jag sprutade i fittan.
Rätt som det var fick vi för oss att jag skulle prova att kissa i fittan och det gjorde vi sedan flera gånger,i duschen och utomhus.
Hom fullkomligt älskade den kittlande strålen långt upp i sin fitta.
Vi hittade på väldigt mycket bus tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in