2014-08-05, 23:39
Medlem
Det finns en person vid namn M*ra Salenkv*st, är det samma släkt?

*=i

//H
Citera
2014-08-05, 23:55
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haddirajraj
Det finns en person vid namn M*ra Salenkv*st, är det samma släkt?

*=i

//H
Ja, hon är/var gift med en bror till Jeff Tommy Salenkvist. De bor i Kortedala och det var i närheten (vid spårvagnshållplatsen) som man hittade sista beviset (ett foto) som Malin Olssons mördare gjorde sig av med.

Se tråd om mordet på Malin Olsson.
(FB) Det ouppklarade mordet på Malin Olsson (16), Östra Kyrkogården, Göteborg 1994
Citera
2014-08-06, 00:10
Medlem
Såpass, ja hon bor med någon men jag vet inte om de är gifta. Han ser ut att kunna tillhöra någon romsk förening, jag tror jag sett någon dekal om det också-

Är de skötsamma eller är det skumraskaffärer de sysslar med tro?
Citera
2014-09-22, 16:15
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proff-Pojkstreck
Ja, hon är/var gift med en bror till Jeff Tommy Salenkvist. De bor i Kortedala och det var i närheten (vid spårvagnshållplatsen) som man hittade sista beviset (ett foto) som Malin Olssons mördare gjorde sig av med.

Se tråd om mordet på Malin Olsson.
(FB) Det ouppklarade mordet på Malin Olsson (16), Östra Kyrkogården, Göteborg 1994
Och vad har mordet om malin med det och göra?
På den tiden så bodde inte mi*a där (vid den tidpunkten).
Sen vad jag vet så har dom topsat Tommy Salenkvist utan träff.
Citera
2014-09-23, 10:06
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Och vad har mordet om malin med det och göra?
På den tiden så bodde inte mi*a där (vid den tidpunkten).
Sen vad jag vet så har dom topsat Tommy Salenkvist utan träff.

Var Mira Salenkvist bodde och inte bodde lämnar jag därhän. Det motsäger inte på nåt sätt de fakta som är kända i fallet med Malin Olsson.

Att Tommy Salenkvist skulle ha "topsats" i samband med just denna utredning betvivlar jag. Dels så är han topsad sedan tidigare eftersom han gjort sig skyldig till allvarlig brottslighet otaliga gånger, dels finns det dessvärre ej något att jämföra med när det gäller mordet på Malin.

Men den här diskussionen tas med fördel i tråden om mordet.

MVH Pojkstreck
Citera
2018-09-05, 13:49
Medlem
sweden_lands avatar
Alingsås tingsrätt: B 1937-17. Sjuk människa.
Citera
2018-09-06, 10:23
Medlem
Playkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweden_land

Vem syftar på ? och vad har personen gjort ?
Citera
2019-02-01, 14:49
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweden_land
Finns det ett FUP eller vart leder detta brottsnummer till ?
Citera
2019-02-01, 16:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Finns det ett FUP eller vart leder detta brottsnummer till ?
Det leder nog till ingenting som vanligt. Fått för mig att det är många som bara säger massa strunt när det gäller saker som dessa tattare har gjort. För det är ingen som kan lägga svart på vitt om det dom skriker om. Det jag vet är att det var en av dom som misshandlade en ifrån en stadsdel som heter Hjällbo så han dog. Och om jag inte är helt fel ute så spelade han i nått fotbollslag (Gunnilse tror jag).
Citera
2019-02-01, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blajan6717
Det leder nog till ingenting som vanligt. Fått för mig att det är många som bara säger massa strunt när det gäller saker som dessa tattare har gjort. För det är ingen som kan lägga svart på vitt om det dom skriker om. Det jag vet är att det var en av dom som misshandlade en ifrån en stadsdel som heter Hjällbo så han dog. Och om jag inte är helt fel ute så spelade han i nått fotbollslag (Gunnilse tror jag).

Då hoppas jag att du kan belägga detta med fakta.
Citera
2019-02-01, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Scion
Då hoppas jag att du kan belägga detta med fakta.
Inga problem med det, Men om du nu är så intresserad så är det inte så svårt att ta reda på det eftersom det är sant och han WS har varit dömd för det och sonat det straffet. Ska vara bror till TJS. Värre när folk skriker att han TJS har våldtagit osv men inga belägg alls för det! Hahaha, jag tror att dom som skriker om allt dom ska ha gjort har säkerligen råkat ut för dom på nått sätt. Hahaha
Senast redigerad av Blajan6717 2019-02-01 kl. 16:38.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in