2010-01-09, 19:17
Medlem
Gideon-Stures avatar
Vad vare för ålder på gärningsmännen? Att misshandla i grupp e ett typiskt fjortisbetéende och nåt som vuxna män(niskor) sällan eller aldrig ängnar sig åt.
Citera
2010-01-09, 20:02
Medlem
RichOnVitaminss avatar
Otäckt och spännande.
Med tanke på att det var högt upp i trapphuset låter det iaf som att det finns en relation mellan GM och offret.

Citat:
Ursprungligen postat av HAiT
måste ju vara så!!

gawd vad jag älskar FB smygrasse-förnekelse

Själv älskar jag när vissa är ivriga att skriva något sarkastiskt när svenskar begått brott. Dels visar det hur svältfödda dessa är på sådana incidenter, och dels visar det hur lite koll dom har på argumenten dom gör sig lustiga över.
Senast redigerad av RichOnVitamins 2010-01-09 kl. 20:08.
Citera
2010-01-09, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RichOnVitamins
...när vissa är ivriga att skriva något sarkastiskt när svenskar begått brott ... visar det hur svältfödda dessa är på sådana incidenter

Om iver att skriva på Flashback visar att den sortens brott är få till antalet - ja då måste det betyda att invandrarbrotten är JÄVLIGT få till antalet.
Citera
2010-01-09, 20:33
Medlem
RichOnVitaminss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesen.
Om iver att skriva på Flashback visar att den sortens brott är få till antalet - ja då måste det betyda att invandrarbrotten är JÄVLIGT få till antalet.

Finns mycket iver på detta forum ja.
Men det är skillnad på att vara ivrig för att man är svältfödd, och att vara det för att man är så van vid något... så van att man utan det kan få abstinens.

Tänker avhålla mig ifrån fler politiskt färgade inlägg i tråden. Ville bara påpeka det tramsiga i att ropa svensk, eftersom man träffar långt ifrån det mål man siktar på.
Senast redigerad av RichOnVitamins 2010-01-09 kl. 20:38.
Citera
2010-01-09, 20:54
Medlem
Björn Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gideon-Sture
Vad vare för ålder på gärningsmännen? Att misshandla i grupp e ett typiskt fjortisbetéende och nåt som vuxna män(niskor) sällan eller aldrig ängnar sig åt.

20-25ish.
Citera
2010-01-09, 21:02
Medlem
bushtuckers avatar
Ser att det bor en Gjorgi Pistolov på den adressen... Varför börjar jag tänka i banorna om ryssmaffia?

Edit: // ...och den hade rätt som skrev att "La Clamilla" bor där.....
Senast redigerad av bushtucker 2010-01-09 kl. 21:06. Anledning: Lagt till uppgift
Citera
2010-01-09, 21:09
Medlem
RichOnVitaminss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bushtucker
Ser att det bor en Gjorgi Pistolov på den adressen... Varför börjar jag tänka i banorna om ryssmaffia?

Torde stämma med gärningsmännens signalement.
Dock är väl inte ryska brottssyndikat så pass framträdande i Sverige att de utför mord.
Senast redigerad av RichOnVitamins 2010-01-09 kl. 21:11.
Citera
2010-01-09, 21:14
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RichOnVitamins
Torde stämma med gärningsmännens signalement.
Dock är väl inte ryska brottssyndikat så pass framträdande i Sverige att de utför mord.

För en gångs skull måste jag medge att "den saken vet jag alldeles för lite om för att ens yttra mig"
Hursomhelst,.. utan att sälla mig till rassegruppen här så verkar det som att i varje fall var tredje person där heter nåt som för tankarna till kroksablar och niqab.
Citera
2010-01-09, 21:19
Medlem
bushtuckers avatar
Varför helt enkelt inte ringa till La Clamilla och fråga om hon vet nåt om saken... hon är väl såpass publicitetsivrig att hon skulle babbla på om nån presenterade sig som varande från Expressen eller nåt....
Citera
2010-01-10, 15:53
Medlem
Om det var svenskar så kom de från förorten. De hade tydligen den där subtila accenten för en förortskid som inte riktigt kommer från de värre orterna men har omgåtts mycket med mindre bra svenska (språkmässig)

Jag skulle gissa på att GM kommer från relativt bra förhållanden men med relativt mycket invandrare omkring sig. Till den grad att den där tunna brytningen kommer fram när de blir provocerade och arga..
Citera
2010-01-11, 16:46
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajsnylle
Om det var svenskar så kom de från förorten. De hade tydligen den där subtila accenten för en förortskid som inte riktigt kommer från de värre orterna men har omgåtts mycket med mindre bra svenska (språkmässig)

Jag skulle gissa på att GM kommer från relativt bra förhållanden men med relativt mycket invandrare omkring sig. Till den grad att den där tunna brytningen kommer fram när de blir provocerade och arga..
De är tydligen från Åkersberga.
Citera
2010-01-12, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ortiz
De är tydligen från Åkersberga.

Hört det också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto