Citat:
Ursprungligen postat av
BrutusBeefcake
För att avsluta kan jag väl säga till de underliga användarna som tycker att en fjomp som George Lazenby inte är och kommer aldrig vara en bra bond. On her Majesty's Secret Service är en överlång, trist och seg historia med en lika trist och seg Lazenby, glad att han inte fick vara med i fler filmer än en! Vilket också bevisar hur dålig han var.
Han är väl den enda av Bond-skådespelarna som har tränat kampsport (kan ha fel!), och det märks. De andra, förutom Daniel Craig såklart, ger jag dock inte mycket för. Pierce Brosnan skulle jag antagligen ranka som sämst, fullkomligt hopplös skådespelare som låter som en döende gnu när han försöker läsa upp replikerna.
Sen tycker jag helt klart att OHMSS har den absolut bästa regin fram till Sam Mendes kom in i bilden. Väldigt inspirerat, och filmen känns betydligt modernare än de andra gammel-Bondfilmerna.
Tycker att det är kul att många som ursprungligen ogillade den nu plötsligt tycker att den är en av de bättre filmerna i serien. Den kan helt klart ha varit före sin tid.