• 1
  • 2
2010-01-08, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svinteballsten
Hr ndras inga odds lr nt.Jag kommer aldrig kunna frst hur man kan frlora pengar man satsat p en deltagare i ett lopp som inte startar?
Det r vl spelbolagens sak att ha koll p vilka som kommer till start lr inte.
Nordic Bet ska d.

Vilket spel gller det?
Citera
2010-01-08, 18:54
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Hr ndras inga odds lr nt.Jag kommer aldrig kunna frst hur man kan frlora pengar man satsat p en deltagare i ett lopp som inte startar?
Nordic Bet ska d.

Satsade du hela huset eller?

Som ngon nmnde s tror jag att den hr policyn gller fr de flesta spelbolagen.
Citera
2010-01-08, 18:54
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Nordic Bet ska d.

Hade deltagaren redan dragit sig ur lngt innan du la ditt spel? I s fall kan du ha ett litet case, annars r det torsk.
Citera
2010-01-08, 19:00
Medlem
Svinteballstens avatar
Finns ingen info om nr karen lmnade in WO, men kommentatorerna knde inte till det s det mste vara nra starttiden.Problemet r bara att livespelet stngdes sammtidigt s mjligheterna till att gadera blev omjlig.
Varfr skulle man vilja satsa pengar p ett spel, nr man kan frlora allt om deltagern blir sjuk innan start?Frstr inte vitsen med sna spel.
Om man spelar p Zlatan som frsta mlskytt han inte medverkar i matchen s betalas ju insatsen tillbaka!
Citera
2010-01-08, 19:13
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Finns ingen info om nr karen lmnade in WO, men kommentatorerna knde inte till det s det mste vara nra starttiden.Problemet r bara att livespelet stngdes sammtidigt s mjligheterna till att gadera blev omjlig.
Varfr skulle man vilja satsa pengar p ett spel, nr man kan frlora allt om deltagern blir sjuk innan start?Frstr inte vitsen med sna spel.Om man spelar p Zlatan som frsta mlskytt han inte medverkar i matchen s betalas ju insatsen tillbaka!

andra sidan r det ju vldigt frdelaktigt att ha satsat pengar p 2a-handsfavoriten eller 3-handaren om favoriten drar sig ur.

Risken att ens egen kille blir sjuk fr man leva med.
Citera
2010-01-08, 19:31
Medlem
Svinteballstens avatar
Jo det har du rtt i,OM man visste att reglerna var s i frvg bara.
Inte ltt som spelare att hlla reda p alla regler fr olika sporter.
Jag frlorade inga jttesummor, jag retar mig mer p deras ofrstnd att hjlpa till d jag spelat bort mnga 1000 lappar till detta bolag.Nu blev dom av med mig som kund + att jag ska gra allt fr att gra livet surt fr dom.
Det blir NL All in tills jag fr prata lite med ansvariga p nordic bet.
Citera
2010-01-08, 19:38
Medlem
RMBKKs avatar
Jag har alltid haft jttebra erfarenheter av NB, satte in pengar och rkade trycka p ngot annat nr min insttning verifierades, s pengarna fastnade mellan banken och mitt spelkonto. Snackade med supporten och fick 50:- gratis att spela fr (utan omsttninskrav) medans jag vntade p insttningen (som var p typ en hundring). Alltid snabba svar frn supporten, och jvligt snabba uttag. Nordicbet och Bet365 r dr jag spelar 90% av alla gnger
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in