Citat:
Ursprungligen postat av Yanko
Då må uppskatta dessa men tenderar oftast vrida och vända på det endast till deras fördel. Frihet, rättvisa och demokrati, på svartfolkens vis.
Du kan dock knappast påstå att dessa redan dåliga kvaliteter inte kommer att försämras ytterliggare om de får mer inflytande och makt i vissa positioner.
Okej. Då tar vi USA, ett praktexempel - där det inte finns några större kulturella skillnader mellan vita och negrer.
http://www.natallnews.com/page.php?id=12
Negrer är relativt mindre intelligenta - där av slutsatsen, för att citatera Lodaren; ''
Med låg intelligens minskar förmågan till logiskt tänkande och saker som handling och konsekvens blir svårare att uttyda, impulsstyrt agerande blir vanligare med mer våld och misär som följd.''
Edit : Vi kan gott lägga till andra svartfolk från väst- och centrala asien, där inavel och andra rasligt dekadenta företeelser har uppstått genom tiderna. Vita måste inse att invandring från icke-vita länder är oerhört farligt och riskerar att resultera i nationens och rasens undergång. Det är inte värt den självtillfredsställelsen genom att tänka neutral, ''rätt'' eller ''rationellt'' och klaga över den ökande rasismen såvida man inte är beredd på att leva i ett multietniskt skithåla.
Det är också därför jag har full förståelse för italienarna.
Jag har inte påstått att det med 100% säkerhet INTE skulle kunna finnas rasmässiga skillnader mellan t.ex vita och svarta. Något måste det ju bero på att t.ex alla världsrekord på 100m sedan Borsovs har satts av afrikaner med härstamning från västafrika. Eller att NBA ser ut som det gör osv. För att inte nämna hypen med alla black on blondes sidor. Hört talas om Mandingo, eller sexturismen till Gambia...
Det är säkerligen inte heller en tillfällighet att Azkhenazi judar är särkilt begåvade. Vilket du kan läsa om här
http://www.futurepundit.com/archives/002812.html
Hur många nobelpristagare, kompositörer, schackvärldsmästare osv som är av judisk påbrå går knappt att räkna. Många av de största vetenskapsmännen: Einstein, Bohr, Pauli, Meitner, Freud, Feynman, Teller, Witten osv....judar allihop. Alla andra folk står i tacksamhetsskuld till judisk intelligentia, så är det bara. Borde de likställa alla andra folk med djur kanske ? Du vet det ädla tillvägagångssättet att behandla alla lika...
Nå...du viftar med intelligenstest. Men frågan borde väl istället vara. Är det något som inte fungerar i amerikanska samhället ? Bevisligen kryllar ju fängelserna av färgade interner. Rättvisan verkar ha sin gång. Och för alla dom som inte sitter i fängelse och har 15 pinnars lägre i IQ, har de upphört att vara människor ? Har man förverkat sin rätt till medmänsklighet och rättigheter för att genomsnitter av sin egen befolkningsgrupp inte är lika smarta som majoritetens genomsnittsgrupp ? Går humanismen förlorad i viftandet med siffor hit eller dit ? Sen ska du inte tro att det inte förekommit kritik mot Dr Shueys bok. Läs framförallt sid 81 av denna review.
http://rac.sagepub.com/cgi/reprint/2/1/79
och det står ganska klart att det är lätt att hitta brister i hennes arbete
(och i alla studier för den delen som rör intelligenstest)
Själv har jag haft 132-152 i IQ de gånger jag mätt. Vad har du själv. Är du en lågpanna ?
Avlsutningsvis. Jag har också förståelse för Italienarna och hoppas dom spöar skiten ur alla illegala invandrare som snor jobb. Men min utgångspunkt är ekonomisk inte något jävla rassvamlande.