Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-01-08, 04:13
Medlem
Tjena, jag har typ 30-40 porrdvds som jag tänkte bli av med. Helst med vinst, dock verkar det lönlöst att sälja av dom i nån butik. Finns ju en del ställen i Gbg som säljer och köper begagnad film, men så fort man nämner att det är porr så blir det tvärstopp. Fan liksom, det e ju porr för flera tusen!

Så tänkte höra med er, har ni nån koll på vart man sälja begagnade porrfilmer?
Citera
2010-01-08, 04:15
Medlem
Det hade varit festligt att kasta in de i brevlådan hos grannen, eller i någon ultrakristen församling eller Jehovas Vittnen.
För mig hade det varit betalning nog att läsa om det i tidningen eller se reaktionerna
Citera
2010-01-08, 04:17
Medlem
Dreamwahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shmuunk
Det hade varit festligt att kasta in de i brevlådan hos grannen, eller i någon ultrakristen församling eller Jehovas Vittnen.
För mig hade det varit betalning nog att läsa om det i tidningen eller se reaktionerna

+1
Citera
2010-01-08, 04:17
Medlem
linlucs avatar
har för mig det skall finnas en sida på internet som heter blocket.se tror jag...
Citera
2010-01-08, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linluc
har för mig det skall finnas en sida på internet som heter blocket.se tror jag...
Vem fan säljer begagnad porr på blocket?
Citera
2010-01-08, 04:37
Medlem
linlucs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shmuunk
Vem fan säljer begagnad porr på blocket?

du kanske
Citera
2010-01-08, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linluc

Okej, men jag tänkte mer i nån sketen butik på hörnet typ. Eller en porraffär där man även kan sälja sina gamla filmer för nån jättepeng=)
Citera
2010-01-08, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Actifed
Okej, men jag tänkte mer i nån sketen butik på hörnet typ. Eller en porraffär där man även kan sälja sina gamla filmer för nån jättepeng=)

Barnen i Afrika då??
Citera
2010-01-08, 09:57
Medlem
Bender Crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yugoknight
Barnen i Afrika då??

Det finns en tråd som heter : Flashback Forum > Övrigt > Laidback > Evighetsdiskussioner > Tråden där vi missförstår varandra.

Den tråden kommer att passa dig som handen i handsken.
Citera
2010-01-08, 10:09
Medlem
666Hates avatar
Det finns en affär som säljer och köper beg skivor/filmer/tidningar/porr på Friggagatan, mittemot där Ahlqvist Mc låg förut.
Citera
2010-01-08, 12:01
Medlem
AbrahamLincolns avatar
På olika marknader och loppisar kan man se turkar stå och sälja gamla p-rullar och tidningar. Så sälj dem till dom.

Aldrig dock fattat varför man köper begagnat porr. Fan ag äckligt att köpa en film med någon annans jävla ollonsekret på fodralet. Fy fan.
Citera
2010-01-08, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
På olika marknader och loppisar kan man se turkar stå och sälja gamla p-rullar och tidningar. Så sälj dem till dom.

Aldrig dock fattat varför man köper begagnat porr. Fan ag äckligt att köpa en film med någon annans jävla ollonsekret på fodralet. Fy fan.

Det e la fan ingen som ollar/kommer på fodralen? Man runkar ju till filmen, inte fodralet, eller har jag missat något? Jag tillhör dom som vårdar sina filmer, även då porrfilmerna.

Förresten, köper du en begagnad sönderknullad säng eller vad som helst som är begagnat skulle ju kunna va indränkt i sperma. Allt som man köper begagnat löper ju risken att ha blivit "äcklat" med på något vis innan du lägger vantarna på sakerna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in