2010-01-07, 20:18
Medlem
Hej är det någon här som kan förklara hur man gör för att förstora upp internetsidorna så dom blir över hela skärmen.. första gången jag har suttit vid en mac så fattar inte hehe.. ps har sökt på google och här på forumet men inte hittat något.. mvh drq
2010-01-07, 20:29
Medlem
systems avatar
Förstorar innehållet gör du med Cmd-+.
2010-01-07, 20:46
Medlem
Zaciis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrQ
Hej är det någon här som kan förklara hur man gör för att förstora upp internetsidorna så dom blir över hela skärmen.. första gången jag har suttit vid en mac så fattar inte hehe.. ps har sökt på google och här på forumet men inte hittat något.. mvh drq

Om du menar fullskärms läge (som man får om man trycker F11 i Windows har jag för mig) så finns det inget sådant till Mac. I alla fall inte om du kör Safari?

Det finns inte heller någon knapp som maximerar fönstret till max storlek, även om den gröna knappen borde göra det tycker jag. Du får helt enkelt ändra storleken på fönstret för hand genom att dra i kanten i det nedre högra hörnet.
2010-01-07, 20:47
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrQ

Om du menar att det inte går att typ maximera ett browserfönster så att det täcker hela skärmen så går inte det med ett enkelt knapptryck, jämför hur du gör i Windows. Du måste i så fall dra det för hand så att säga. Eller använda tredjepartsprogram om jag förstått rätt.

Detta har diskuterats ett antal gånger så sök bättre. Är det något annat du menar, skicka ett PM så öppnar jag tråden igen.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in