För ett ganska bra tag sedan så lade jag upp en tråd i skvaller om Thilde och Stefan från bonde söker fru. Denna blev dock låst av -jOE! som tyckte jag skulle ta det i tråden bonde söker -09 i Tv och tv-serier istället.
Jag håller givetvis inte med, då man i den tråden diskuterar ett tvprogram och likadant i hela delforumet. Skvaller ska hållas i skvaller.
Här kommer alla PMs jag skickat (2st till joe, därefter ett till en annan mod i skvaller och slutligen till admin, som dock inte varit aktiv på en vecka).
*Förtydligande* Jag har alltså inte fått svar från någon mod, trots att de varit aktiva efteråt, admin har varit frånvarande en vecka
Notera att admins PM inte är med, eftersom det egentligen bara innehåller alla PMs och en påminnelse.
Medans jag nu fortsätter vänta och hoppas på att admin svarar, vad tycker ni? Var ska man skvallra om personer som "bara" varit på TV och i tidningar? När blir man känd nog för att få skvallras om på FB? Deltagarna i paradisehotel har fått en tråd i skvaller iallfall, och jag tror faktiskt att bonde söker är större i sverige än vad paradise är.
Så, det var nog allt, tack och adjö
*fetmarkerar frågeställningen så det blir lite lättare*
Jag håller givetvis inte med, då man i den tråden diskuterar ett tvprogram och likadant i hela delforumet. Skvaller ska hållas i skvaller.
Här kommer alla PMs jag skickat (2st till joe, därefter ett till en annan mod i skvaller och slutligen till admin, som dock inte varit aktiv på en vecka).
Första PMet till -jOE!
Andra PMet till -jOE!
Ger nu upp och PMar mishima
Jag ser att du har låst min tråd om thilde och stefan från bonde söker och hänvisar till tråden om programmet. Varför vet jag dock inte. Jag kan förstå hur du tänker, men i skvaller så diskuterar man skvaller och det är likadant med tv-serier. Jag frågar efter något som rör deras privatliv och inte vad som händer i bonde söker fru.
Huvudfrågan i trådstarten hör inte ens till programmet. Om jag vill diskutera skvaller om anna anka så hör detta inte hemma i "anna ankas jul"-tråden i tv-serier.
Den berörda tråden: https://www.flashback.org/showthread.php?t=1084403
För mig är detta ganska självklart men du verkar ha en annan syn på det hela
Huvudfrågan i trådstarten hör inte ens till programmet. Om jag vill diskutera skvaller om anna anka så hör detta inte hemma i "anna ankas jul"-tråden i tv-serier.
Den berörda tråden: https://www.flashback.org/showthread.php?t=1084403
För mig är detta ganska självklart men du verkar ha en annan syn på det hela
Andra PMet till -jOE!
Då du tydligen missat mitt första PM så väljer jag att skicka detta en gång till
*orginal PMet*
Får hoppas att detta inte försvinner igen
*orginal PMet*
Får hoppas att detta inte försvinner igen
Ger nu upp och PMar mishima
Har PMat -joe! flera gånger, men då han råkat ignorera mina PMs så får jag vända mig till andra moderatorer i skvaller. Här kommer PMet jag försökt skicka till honom.
*orginal PM*
När blir en person en kändis? Om man har varit med i TV så anser jag att man är känd nog att skvallras om, och då bör detta INTE göras i Tvforumet. Måste en person vara med i tv i flera program för att räknas som "skvallerbar"?
Jag anser att -joe! har gjort helt fel i sin bedömning, men eftersom han inte svarar så får jag vända mig till dig.
Tack på förhand
*orginal PM*
När blir en person en kändis? Om man har varit med i TV så anser jag att man är känd nog att skvallras om, och då bör detta INTE göras i Tvforumet. Måste en person vara med i tv i flera program för att räknas som "skvallerbar"?
Jag anser att -joe! har gjort helt fel i sin bedömning, men eftersom han inte svarar så får jag vända mig till dig.
Tack på förhand
*Förtydligande* Jag har alltså inte fått svar från någon mod, trots att de varit aktiva efteråt, admin har varit frånvarande en vecka
Notera att admins PM inte är med, eftersom det egentligen bara innehåller alla PMs och en påminnelse.
Medans jag nu fortsätter vänta och hoppas på att admin svarar, vad tycker ni? Var ska man skvallra om personer som "bara" varit på TV och i tidningar? När blir man känd nog för att få skvallras om på FB? Deltagarna i paradisehotel har fått en tråd i skvaller iallfall, och jag tror faktiskt att bonde söker är större i sverige än vad paradise är.
Så, det var nog allt, tack och adjö

*fetmarkerar frågeställningen så det blir lite lättare*
) om den hade rullat parallellt med programmet, som PH-trådarna.